![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 MANET 90 - 1949 STADION S 22 - 1962 (exportní) AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP ERA - sidecary
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
BMW R 66 - 1939Výrobce: Bayerische Motoren-Werke A.-G. München
Motor: plochý dvouválcový čtyřtakt (boxer) OHV typ 266 / 1
Vrtání: Ø 69,8 mm Zdvih: 78 mm Obsah: 597 ccm Výkon / otáčky: 30 ks při 5.300 ot.min. Karburátory: dva, Amal-Fischer typ 6/420 - u vyobrazeného stroje nahrazeny čínskými kopiemi Elektrická výzbroj: Bosch 6 V / 50 W Objem nádrže: 13 l Parametry: Rozvor: 1.410 mm Délka: 2.130 mm Šířka: 815 mm Výška: 960 mm Váha: 187 kg Spotřeba: 5,5 l / 100 km Max. rychlost: 145 Km/hod. sólo, 110-115 km/hod. side Motocykl s číslem motoru 660 252 a poznávací značkou MO-2 22-29 byl zakoupen Petrem Hošťálkem 31. ledna 2001 v Mostu po sběrateli Josefu Humlovi. Po převezení do Českých Budějovic byl stroj dočasně vyřazen z evidence (depozit) a následně zadán k celkové renovaci do Uherského Hradiště, k příteli Vladislavu Novákovi.
Vzhledem k tomu, že Petr Hošťálek měl strojů BMW R66 několik, bylo dohodnuto, že za kompletní renovaci dostane Vlaďa Novák druhý stejný stroj, který bude renovovat současně. Tyto fotografie dokumentují stav obou po renovaci, při předávání u Vladi Nováka v Uherském Hradišti.
|