|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION závodní silniční - 1960 PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 ERA - sidecary TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
18.4.2024 Napsali o nás - Jízda na Slavii je pohodlná Motocykly vojenské - HARLEY-DAVIDSON 42 WLA - 1943 16.4.2024 Renovace - 2020 - Renovace motocyklu BMW R17 |
|
BMW R 66 - 1939
Sportovní stroj nejen pro sólo, ale i pro jízdu se sidecarem. Vrcholný model typové řady let 1938-39.
Výrobce: Bayerische Motoren-Werke A.-G. München
Motor: plochý dvouválcový čtyřtakt (boxer) OHV typ 266 / 1
Vrtání: Ø 69,8 mm Zdvih: 78 mm Obsah: 597 ccm Výkon / otáčky: 30 ks při 5.300 ot.min. Karburátory: dva, Amal-Fischer typ 6/420 Elektrická výzbroj: Bosch 6 V / 50 W Objem nádrže: 13 l Parametry: Rozvor: 1.410 mm Délka: 2.130 mm Šířka: 815 mm Výška: 960 mm Váha: 187 kg Spotřeba: 5,5 l / 100 km Max. rychlost: 145 Km/hod. sólo, 110-115 km/hod. side |