|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 JAWA 500 OHC model 15 - 1953 Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953
Poslední aktualizace:
19.3.2024 Š - ŠKODA 420 P (Popular) Š - ŠKODA 420 Rapid Č - ČEZETA - skútr (prototypy a vývoj) |
|
ES-KA Mofa 98 - 1938
Motorové kolo s pomocným motorem Fichtel & Sachs 98 ccm.
Motor: jednoválcový dvoutaktní Fichtel & Sachs v bloku s dvourychlostní převodovkou
Vrtání / Zdvih: 48 mm x 54 mm Obsah: 98 ccm Výkon / otáčky: 2,25 ks při 3.500 ot.min. Karburátor: F&S šoupátkový, se vzduchovou přívěrou Mazání: směsí benzínu s olejem v poměru 1:25 (1:20 během záběhu) Elektrická výzbroj: Setrvačníkový magnet Bosch 6 V / 15 W Zapalovací svíčka: Bosch DM 45 T 1 (rozebíratelná) Primární převod: čelními ozubenými koly, běžícími v náplni tuku Spojka: vícelamelová korková, běžící v náplni tuku Převodovka: 2-rychlostní s náplní tuku Řazení: ruční pákou v kulise po pravé straně nádrže a odpérovaným táhlem Startování: rozšlapáním na stojanu při zařazeném rychlostním stupni Sekundární převod: válečkovým řetězem Objem nádrže: 5 l Parametry: Délka: Šířka: Výška: Váha stroje: 62 kg Užitečné zatížení: 100 kg Spotřeba: 2,0 l / 100 km Max. rychlost: 60 Km/hod. |