![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1961 STADION závodní silniční - 1960 PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 JAWA 350 ccm typ 361 Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
24.3.2025 F - FIAT 501 19.3.2025 A - ADLER 2,5 litru typ 10 (1937 - 1940) 10.3.2025 E - ESO - motokros MC |
|
ČZ 150 c - 1951Výrobce: ČZM n.p., Strakonice Technické údaje ČZ 150c Motor: jednoválcový dvoutaktní v bloku s třístupňovou převodovkou Vrtání / Zdvih: Ø 57 mm x 58 mm Obsah: 148 ccm Výkon / otáčky: 6,5 ks při 5.400 ot.min. Karburátor: Jikov 2922 Elektrická výzbroj: Setrvačníkové magneto Pal 6 V Objem nádrže: 9,5 l Parametry Délka: Šířka: Výška: Vlastní váha: 90 kg Dovolené zatížení: 150 kg Celková přípustná váha: 240 kg Spotřeba: 3,0 l / 100 km Max. rychlost: 85 km/hod. Číslo podvozku: 304 868 Číslo motoru: 304 868. V dubnu 1953 mu byla přidělena registrační značka byla MZ 56-84. Stroj byl v té době plně pojízdný, měl původní černé sedlo a na zadním blatníku příplatkové sedlo tandemové. Neoriginálním, ale ve své době obvyklým vylepšením byly předchozím majitelem namontované červené rukojeti řidítek.
Motocykl již není v exposici Jihočeského motocyklového musea.
|