![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 ŠKODA nákladní typ 150 STADION S 22 - 1962 (exportní) STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 SIDECARY - přehled výrobců
Poslední aktualizace:
1.7.2025 Š - ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích 30.6.2025 D - DKW typ KM 200 24.6.2025 N - NERACAR nebo NER-A-CAR |
|
jsou svisle postavené lyžiny z pružného dřeva, ohýbané do zatáčky pomocí hřebenového řízení, ovládaného volantem. V zadní části má bob brzdící zařízení (ozubené hrablo), ovládané nožními pedály z místa řidiče. je tvořen dřevěným rámem, spojeným s lyžinami železnými konzolemi T profilu. V přední části je k němu připevněn hřídel volantu, v zadní části je opatřen křížovým výpletem z textilního popruhu. po celé své délce ocelovým V profilem tvořícím skluznice, zajišťující držení zvolené stopy na sněhu (eventuelně i ledovatce). |