|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 STADION S 11 - 1961 ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 ZETOR 15 - traktor DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
4.6.2024 E - ES-KA Mofa 98 - model 1939 3.6.2024 Š - ŠKODA nákladní typ 104 29.5.2024 Tiskové zprávy - 1. Mezinárodní rallye historických automobilů České Budějovice 1966 |
|
VICTORIA KR 1
Dvouválcový motocykl s podélně uloženým motorem BMW.
Výrobce: Victoria-Werke A.G., Nürnberg 2, Nopitschstra3e 70, Deutschland
Technické údaje:
Motor: Čtyřtaktní plochý dvouválec BMW - typ M 2 B 15 (500 ccm SV) Vrtání: Ø 69 mm Zdvih: 66 mm Obsah: 500 ccm Maximální výkon: 6,5 ks (4,8 kW) Mazání: oběžné, s náplní oleje v karteru Karburátor: vlastní konstrukce Zapalování: magnetové Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: dvourychlostní s ručním řazením Převod síly na zadní kolo: klínovým řemenem Rám: trubkový uzavřený, pod motorem zdvojený Přední vidlice: vlastní, Wanderer systém s krátkými tlačenými raménky Kola: 28“ drátová (40 drátů v kole) Pneumatiky: falcové, rozměru 28 x3" Brzda: špalíková, působící na klínovou řemenici zadního kola Vlastní váha (bez paliva): 115 kg Nejvyšší rychlost: 80 km/hod. |