|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 STADION S 11 - 1961 Svatební oznámení pro Libora Gýnu 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" JAWA 500 OHC model 02 - 1957
Poslední aktualizace:
8.11.2024 S - STADION S 2 5.11.2024 Motocykly civilní - EXPRESS Cucciolo - 1939/1952 4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
INDIAN Scout 37 - typ 101Technické údaje: Motor: dvouválcový vidlicový čtyřtakt SV Vrtání: Ø 63 mm Zdvih: 80 mm Obsah: 37 cu.in. (596 ccm) Výkon: 12 ks při 3.800 ot.min. Výkon daňový: 6 ks Karburátor: Schebler De Luxe Elektrická výzbroj: Zapalovací magneto Splitdorf, dynamo WICO 6 V Primární převod: čelními koly se šikmým ozubením s vloženým mezikolem Převodovka: třístupňová, s přímým řazením ruční pákou (vpravo) Sekundární převod: řetězem Objem nádrže: 12 l benzin, 2,5 l olej Rám: dvojitý trubkový, letovaný do mufen Přední vidlice: Indian (s listovým perem, namáhaným tahem dolů) Přední brzda: bubnová, ovládaná páčkou na pravé straně řidítek Zadní brzda: vnější pásová, ovládaná nožním pedálem vpravo Ráfky: 18" prohloubené Pneumatiky: 4,00 - 18" SS (s drátem v patce) balonové Parametry: Délka: mm Šířka: mm Výška: mm Rozvor: mm Váha: 168 kg Spotřeba: 5,0 l / 100 km Max. rychlost: 105 km/hod. (65 mph) Cena v roce 1930: 14.270,- Kč (bez světla) 15.650,- Kč (s elektrickým osvětlením) |