![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1964 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 TAP - sidecary Tlustoš Kbely TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
12.2.2025 B - BMW 315/1 - Sport 8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 |
|
JAWA 350 - Californian typ 362/00 OilmasterVýrobce: Jawa n.p. Týnec nad Sázavou Pravděpodobný rok výroby 1971 (u exportovaných motocyklů se na štítku nevyrážel rok výroby).
Technické údaje Jawa 350 Californian IV typ 362.00.04 Oilmaster:
Motor: dvouválcový dvoutakt v bloku se čtyřstupňovou převodovkou Typ: 362 Vrtání: Ø 58 mm Zdvih: 65 mm Obsah: 352 ccm Kompresní poměr: 1 : 10 Maximální výkon: 25,5 ks při 5.250 ot./min. Maximální kroutící moment: Palivo: benzín BA 90 Super Mazání: oddělené, píst.čerpadlem Jawa Motorpal systém "Oilmaster" Karburátor: jednošoupátkový Jikov 2926 SBDM (Ø 26 mm ) Hlavní tryska: 120 Volnoběžná tryska: 60 Zapalování: 6 V, dynamobateriové PAL se dvěma přerušovači a cívkami Dynamo: Jawa D 623/3 - 6V / 55W na pravém konci klikového hřídele Baterie: 6V / 8 Ah, typ 3M08, ukostřen minus pól Předstih: 4,8 - 5 mm před horní úvratí Svíčka: Ø závitu M 14, Spojka: 5-lamelová, v olejové lázni, se samočinným vypínáním při řazení Primární převod: dvojitým řetězem v olejové lázni Převodový poměr: Převodovka: čtyřrychlostní, s nožním řazením Celkový převod: 1. rychlost - 1 : 15,25 2. rychlost - 1 : 9,53 3. rychlost - 1 : 6,82 4. rychlost - 1 : 4,82 Sekundární převod: válečkovým řetězem ½“ x 5/16“ – 110 článků Převodový poměr: 18 : 52 zubů Kola: 18“ drátová (36 drátů v kole) Ráfek přední: 2,25 x 18 Pneu přední: 3,25 – 18" dezén M 10 Ráfek zadní: 2,50 x 18 Pneu zadní: 3,50 – 18" dezén M 9 Objem nádrže: 13 l (z toho asi 1 l rezerva) Brzdy: mechanické čelisťové, Ovládání: přední páčkou a bowdenem, zadní nožním pedálem a táhlem Průměr brzdových bubnů: Ø 160 mm Šířka obložení: 35 mm Parametry: Největší délka: 2.030 mm Šířka (přes řidítka): 700 mm Výška: 954 mm Rozvor: 1.397 mm Světlost: 140 mm Výška sedla nad zemí: 800 mm Vlastní váha: 145 kg Dovolené zatížení: 192,5 kg Celková přípustná váha: 337,5 kg Nádrž: 15,2 litru Olejová nádrž: 2,75 litru (vlevo pod sedlem) Spotřeba benzínu: 5,5 litru Max. rychlost: 135 km/hod. ( 92 mph - prospekt pro USA) 1 - vzduchové šoupátko 2 - směšovací trubička oleje 3 - sací hrdlo karburátoru 4 - náústek pro hadičku přívodu oleje |