![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO Č - ČZ 125 c - 150 c (odpérovaná) |
|
ČZ 175 Sport - typ 477.2
Cestovní motocykl třídy 175 ccm z výrobního programu sezóny 1974
Výrobce: České závody motocyklové, n.p. Strakonice
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní Počet válců: 1 Uspořádání: monoblok Vrtání: Ø 58 mm Zdvih: 65 mm Objem válce: 172 ccm Výkon (DIN): 15 ks při 5.600 ot./min. Kompresní poměr: 9,3 : 1 Zapalování: bateriové s přerušovačem a cívkou Předstih: pevně nastavený Originální svíčky: Dynamo: PAL 6V/50W Mazání: oddělené, dávkovacím čerpadlem systém ČZ Posilube Karburátor: Jikov 2926 SBDb Spojka: vícelamelová v olejové lázni Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodovka: v bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Řazení: nožní, na levé straně Sekundární převod: zcela zapouzdřeným válečkovým řetězem Rám: Jednoduchý, svařovaný z trubek kruhového průřezu Pérování vpředu: teleskopická vidlice se spirálovými péry a olejovými tlumiči Zdvih předního pérování: 130 mm Pérování vzadu: kyvná vidlice, odpružená na každé straně teleskopickým tlumičem Zdvih zadního pérování: 100 mm Přední brzda: čelisťová bubnová, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Průměr předního bubnu: Ø160 mm Šířka předního obložení: 35 mm Zadní brzda: čelisťová bubnová, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně Průměr zadního bubnu: Ø 160 mm Šířka zadního obložení: 35 mm Kola: ráfková s drátovým výpletem Ráfky: 1,85 x 18" ocelové prohloubené ČÍSELNÉ ÚDAJE Délka: mm Šířka: mm Výška: mm Světlost: mm Výška sedla: mm Váha: 115 kg Objem nádrže: 10 l |