|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET typ 90 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) AERO - MINOR AERO - sidecary TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
28.3.2024 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva 27.3.2024 Z - ZÜNDAPP KS 600 26.3.2024 Motocykly civilní - INDIAN Police Scout 45 - 1929 |
|
Postranní vozík - sidecar - konstrukce J. F. Kocha, určený výhradně ke skútrům Čezeta 501 a Čezeta 502.
J. F. Koch osobně za řidítky svých dvou konstrukcí: skútru Čezeta a prototypového postranního vozíku k němu - sidecaru Druzeta.
Na pohled to byla kombinace zajímavá a přinejmenším originální, hodná svého konstruktéra. V praxi ale ne příliš zdařilá, především proto, že "podmotorovaná". Skútr Čezeta se svou váhou a pouhými 175 ccm, nebyl žádná raketa ani sólo. S postranním vozíkem, a zatížením třemi osobami, pak opravdu téměř nejel... |