|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION závodní silniční - 1960 JIKOV - karburátory motocyklové ZETOR 15 - traktor Svatební oznámení pro Libora Gýnu FAVORIT - sidecary |
|
ŠKODA Superb 640Největší a nejluxusnější osobní automobil škodováckého programu, vyráběný v letech 1934-36. Výrobce ASAP akc. spol. Mladá Boleslav
Technické údaje:
Motor: řadový vodou chlazený šestiválec Vrtání: Ø 72 mm Zdvih: 102 mm Obsah: 2.492 ccm Kompresní stupeň: Výkon: 55 koní (40,5 kW) Ventilový rozvod: SV (spodové ventily) Písty: z lehké slitiny Blok válců: ze šedé litiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 8, kluzných Ojniční ložiska: kluzná Karburátor: horizontální, buď Zenith nebo Solex Doprava paliva: vlastním spádem Chlazení: vodní, nucené čerpadlem a podporované ventilátorem Objem chadící vody: Mazání: tlakové, oběžné Olejové čerpadlo: zubové Zapalování: dynamobateriové s rozdělovačem Scintilla a cívkou Baterie: 6 V Dynamo: Scintilla 12 V / 102 W Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: čtyřrychlostní se zpátečkou, se synchronizací 3. a 4.stupně Převody: Přenos síly: spojovací hřídel s Hardy-spojkou vpředu i vzadu Hnací náprava: zadní - kyvadlová Převod zadní nápravy: kuželovým soukolím Gleason, poměr 1 : 5,25 Rám: páteřový, vzadu s přírubou, vpředu rozvidlený Přední osa: dělená, odpružená dole příčným listovým pérem Zadní osa: dělená, kyvadlová, odpružená nahoře příčným listovým pérem Tlumiče pérování: vpředu i vzadu pákové, kapalinové Řízení: šroubem a maticí, volant vpravo Nožní brzda: jednookruhová kapalinová, na všechna kola Ruční brzda: mechanická bubnová, na zadní kola Mazání podvozku: tukem, ruční tlakovou maznicí Kola: 18" nebo 16", disková ocelová Pneumatiky: 5,50-18 nebo 6,00-18, 160x40, event. 6,50-16 Rozvor: 3.300 mm Rozchod vpředu: 1.320 mm Rozchod vzadu: 1.360 mm Délka dle provedení vozu: 5.500 mm Šířka: 1.700 mm Výška: 1.700 mm Váha podvozku: 1.100 - 1.150kg Vlastní váha zavřeného vozu: 1.600 - 2.200 kg Nejvyšší rychlost: 110 km/hod. Spotřeba benzínu na 100 km: 14 - 17 litrů |