![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP ZETOR 15 - traktor PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
21.2.2019 A - AERO 500 / 662 - užitkové verze 19.2.2019 T - TATRA nákladní typ 27b Napsali o nás - Nejstarším kouskem v Telči... 2018 |
|
Z 9Výrobce: Československá zbrojovka a.s., Brno
Technické údaje:
Motor: řadový dvoutaktní vodou chlazený dvouválec Typ: M 12 Pracovní způsob: tříkanálový, se sáním řízeným rotačním šoupátkem Počet válců: 2 Vrtání: Ø 79,5 mm Zdvih: 100 mm Obsah: 993 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6 Výkon: 22 koní při 2.600 ot./min. (16,5 kW) Písty: s deflektorem, odlité z lehké slitiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: Pohon rotačního šoupátka: čelními koly Karburátor: horizontální Ø 30 mm Amal Doprava paliva: samospádem Chlazení: vodní, nucené s pumpou, ventilátorem Mazání: směsí benzínu s olejem Elektrická výzbroj: 12 V, Scintilla Zapalování: magnetem Scintilla Baterie: 12 V / 45 Ah pod sedalem řidiče Dynamo: Starter: Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou Hnací náprava: zadní - pevná Rozvodovka: kuželové soukolí s diferenciálem Přenos síly na zadní nápravu: hřídelem s Hardy-spojkou Rám: obdélníkový, vyhnutý přes zadní nápravu Přední osa: pevná, odpérovaná podélnými listovými péry Zadní osa: pevná, odpérovaná podélnými listovými péry Tlumiče pérování: hydraulické Delco-Remy Řízení: šnekové, volant vpravo Nožní brzda: mechanická, bubnová, na všechna kola Ruční brzda: mechanická, lanová, na zadní kola Mazání podvozku: tlakovými mazničkami Kola: 18" palcová, disková, upevněná čtyřmi šrouby Pneumatiky: 4,75 - 18 Poloměr otáčení: Rozvor: 2.650 mm Rozchod vpředu: 1.180 mm Rozchod vzadu: 1.180 mm Délka vozu: 3.750 mm Šířka: 1.500 mm Výška: 1.650 mm Vlastní váha vozu: 1.230 kg Užitečné zatížení: 450 kg Celková přípustná váha: 1.500 kg Nejvyšší rychlost: 75 km / hod. Spotřeba na 100 km: 10,5 litrů Vůz byl obut do pneumatik 4,75 - 18 Matador Cord Balloon. |