|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: BMW - motocykl typ R 12 Svatební oznámení pro Libora Gýnu JAWA 500 OHC model 15 - 1953 Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c ERA - sidecary
Poslední aktualizace:
1.12.2024 S - STADION S 1 S - STADION S 2 29.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
ENFIELD INDIA - Bullet 350Technické údaje Enfield India Bullet 350: Výrobce: Madras Motors India Motor: jednoválcový stojatý čtyřtakt OHV Typ: Bullet STD 350 Ventilový rozvod: ventily v hlavě OHV Časování: SO: 30° SZ: 60° VO: 75° VZ: 35° Vrtání: Ø 70 mm Zdvih: 90 mm Obsah: 346 ccm Kompresní poměr: 1 : 7,25 Výkon: 18 ks (13,2 kW) při 5.625 ot./min. Maximální kroutící moment: 2,74 kgm při 3.000 ot./min. Mazání: tlakové, oběžné, s olejovou nádrží v motoru Náplň: 2,25 litru SAE 20W-50 Karburátor: Zapalování: dynamobateriové 12V Svíčka: NGK BR8ES Předstih: 8 mm Generátor: 12 V v olejové lázni primárního převodu Baterie: 12 V / 5 Ah, ukostřen záporný (-) pól Primární převod: dvojitým Duplex řetězem 3/8“ v olejové lázni Převod: 25 : 56 zubů Spojka: 4-lamelová, v olejové lázni Tloušťka třecích lamel: 4,00 mm Délka spojkových pružin: 25,5 mm Olejová náplň: SAE 20 nebo hydraulický olej do automatických převodovek Převodovka: oddělená, čtyřstupňová Převody: 1.stupeň – 1 : 14,80 2.stupeň – 1 : 9,80 3.stupeň – 1 : 7,26 4.stupeň – 1 : 5,32 Řazení: nožním pedálem (vpravo) a pedálem neutrálu Náplň převodovky: 700 gramů tuk A 00 s přidáním oleje SAE 20W-50 Sekundární převod: řetězem 5/8" x 3/8“ Sekundární kolečko: 16 zubů Zadní rozeta: 38 zubů Rám: jednoduchý, dole otevřený, z trubek kruhového průřezu Přední vidlice: teleskopická s vnitřními spirálovými pružinami a olejovými tlumiči pérování Zdvih předního pérování: 130 mm Náplň vidlice: 200 ml SAE 20W-40 (na každé straně) Zadní pérování: kyvná vidlice s olejem tlumenými teleskopy Zdvih zadního pérování: 80 mm Sedlo: dvojsedlo s blokovou výplní Kola: drátová 19"palcová Ráfky rozměr: WM2 - 19 Pneu přední: 3,25 - 19 Pneu zadní: 3,25 – 19 (alternativně 3,50 – 19) Ložiska v kolech: 6203 nebo 6203 ZZ Přední brzda: mechanická bubnová, ovládaná páčkou a bowdenem Průměr bubnu: Ø 153,5 mm (6,043 inch) Zadní brzda: mechanická bubnová, ovládaná pedálem a táhlem (vlevo) Počet míst: 2 Rozvor: 1.370 mm Délka: 2.120 mm Šířka: 750 mm Výška: 1.030 mm Světlost: 140 mm Výška sedla: 850 mm Váha stroje: 168 kg Dovolené zatížení: 172 kg Celková přípustná váha: 340 kg Obsah benzinové nádrže: 13,5 litru Z toho rezerva: 1,25 litru Spotřeba: 3,5 l / 100 km Max. rychlost: 115 km/hod. |