![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JIKOV - karburátory motocyklové ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
24.3.2025 F - FIAT 501 19.3.2025 A - ADLER 2,5 litru typ 10 (1937 - 1940) 10.3.2025 E - ESO - motokros MC |
|
SUZUKI GS 500 EVýrobce: SUZUKI MOTOR CORPORATION dodával se v barevných verzích: červená fialová černá
Technické údaje Suzuki GS 500 E:
Motor: Dvouválcový čtyřtakt v bloku se šestistupňovou převodovkou Vrtání: Ø 74 mm Zdvih: 56,6 mm Obsah: 487 ccm Kompresní poměr: 1 : 9 Maximální výkon: 34 kW (46 ks) při 9.200 ot./min. Maximální kroutící moment: 39 Nm při 7.600 ot./min. Ventilový rozvod: DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě, poháněné řetězem Chlazení: vzduchem, náporové Mazání: tlakové oběžné Olej: SAE 10W - 40, API - SE nebo SF Množství oleje v motoru: 2,6 litru Karburátory: dva, Mikuni BST 33 Otáčky volnoběhu: 1.100 - 1.300 ot./min. Zapalování: 12 V, bezkontaktní, tranzistorové Předstih: automatický, řízený mikropočítačem Starter: 12V Svíčky: NGK DPR 8 EA-9, Nippon-Denso X 24 EPR - U9 Vzdálenost kontaktů svíčky: 0,8 - 0,9 mm Baterie: 12V/11A, uzemněn minus (-) pól Alternátor: 12V/250W Spojka: lamelová, v olejové lázni Primární převod: Převodový poměr: 1 : 2,714 (28 : 76 zubů) Převodovka: šestirychlostní, s nožním řazením 1. rychlost - 1 : 2,461 2. rychlost - 1 : 1,777 3. rychlost - 1 : 1,380 4. rychlost - 1 : 1,125 5. rychlost - 1 : 0,961 6. rychlost - 1 : 0,851 Pořad řazení: jednička dolů, ostatní nahoru Sekundární převod: O-kroužkovým řetězem DID 520 V6 – 110 článků Převodový poměr: Rám: dvojitý kolébkový, svařovaný z ocelových profilů Úhel hlavy řízení: 64° 30´ Stopa (závlek kola): 95 mm Úhel řízení: 35° Přední vidlice: teleskopická, hydraulický tlumená, nastavitelná Zadní vidlice: kyvná s centrálním odpružením, nastavitelná v 7 stupních Kola: 17“ litá, třípaprsková Pneu přední: bezdušová 110/70-17 54H (Bridgestone G54 7G) Tlak vzduchu vpředu: 225 kPa Pneu zadní: bezdušová 130/70-17 62H (Bridgestone G 550) Tlak vzduchu vzadu: sólo 250 kPa, se spolujezdcem 280 kPa Objem nádrže: 17 l (z toho asi 3,5 l rezerva) Benzin: bezolovnatý, minimální oktanové číslo 91 Brzdy: kotoučové hydraulické Brzdová kapalina: DOT 4 Parametry: Největší délka: 2.075 mm Šířka: 765 mm Výška:1.045 mm Rozvor: 1.410 mm Světlost: 155 mm Výška sedla nad zemí: 790 mm Poloměr otáčení: 2,7 m Vlastní váha (bez paliva): 169 kg Dovolené zatížení: 211 kg Celková přípustná váha: 380 kg Spotřeba: 3,2 l / 100 km (při průměrné rychlosti 60 km) Max. rychlost: 100 km/hod. (na rovné dobré silnici) |