|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 STADION S 22 - 1962 (exportní) STADION závodní silniční - 1960 PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov |
|
PREMIER LiliputLehký dvoutaktní motocykl, slovy výrobce: "Úsporný moderní motocykl, prvotřídní domácí výrobek nejdokonaleji zpracovaný a v každém ohledu spolehlivý." Výrobce: PREMIER Akciová společnost pro výrobu jízdních kol a strojů, PRAHA - CHEB.
Technické údaje PREMIER Liliput 2½ - 4 HP:
Motor: jednoválcový, dvoudobý, s vnějším setrvačníkem Vrtání: Ø 70 mm Zdvih: 70 mm Obsah: 269 ccm Uspořádání: tříkanálové s deflektorem Válec: ze šedé litiny, bohatě žebrovaný Výkon motoru: 2½ - 4 HP Kompresní poměr: Karburátor: Variat dvoušoupátkový, ovládaný páčkou na řidítkách Mazání: směsí benzínu s olejem v poměru 1 : 10 Zapalování: magnetové Bosch Svíčka: Primérní převod: válečkovým řetězem Spojka: lamelová, suchá Rychlostní skříň: dvourychlostní Rychlostní skříň na přání: třírychlostní anglická Sturmey-Archer Řadění rychlostí: pákou v kulise přímo na převodové skříni Sekundární převod: klínovým řemenem Sekundární převod na přání: válečkovým řetězem (za příplatek) Rám: jednoduchý, z ocelových bezešvých trubek letovaných do mufen Přední vidlice: trubková kyvadlová, kývající kolem vodorovného čepu Benzinová nádrž: podrámová, s obsahem asi 6½ litru Sedlo: lavorové, stavitelné. pérované dvojicí tažných spirálových per Přední pérování: centrálním vodorovným spirálovým pérem Brzdy: špalíkové, působící na kónické ráfky Ráfky: 26"palcové, falcové Pneu: 26 x 2¼" Dunlop nebo Continental Řidítka: turistická nebo sportovní, černě smaltovaná, výškově stavitelná Rychlost: 65 km/hod. Spotřeba: asi 3¼ / 100 km Váha: 70 - 72 kg. Největší délka: Největší šířka: Největší výška: Rozvor: Cena s řemenovým převodem a dvourychlostní převodovkou: 7.900,- Kč Příplatek za třírychl. převodovku Sturmey - Archer: 300,- Kč Příplatek za řetězový sekundární převod: 145,- Kč Nabízené příplatkové doplňky: světlo tandemové sedlo (socius) tachometr hodinky |