|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 ČZ 150 c - 1951 ZETOR 25 - traktor Svatební oznámení pro Libora Gýnu 2010 - Renovace motoru A.K.D.
Poslední aktualizace:
4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 31.10.2024 Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní - "Holanďan" Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní |
|
JAWA 350 - Californian typ 362/00 OilmasterJawa 350 - sportovní provedení určené pro export na západní trhy. Výrobce: Jawa n.p. Týnec nad Sázavou
Motocykl byl exportován do Rakouska, podle původního majitele ze Salzburgu byl údajně koupen ve vídeňském zastoupení firmy Jawa, pana Josefa Fabera.
Pravděpodobný rok výroby 1971 (u exportovaných motocyklů se na štítku nevyrážel rok výroby).
Technické údaje Jawa 350 Californian IV typ 362.00.04 Oilmaster:
Motor: dvouválcový dvoutakt v bloku se čtyřstupňovou převodovkou Typ: 362 Vrtání: Ø 58 mm Zdvih: 65 mm Obsah: 352 ccm Kompresní poměr: 1 : 10 Maximální výkon: 25,5 ks při 5.250 ot./min. Maximální kroutící moment: Palivo: benzín BA 90 Super Mazání: oddělené, píst.čerpadlem Jawa Motorpal systém "Oilmaster" Karburátor: jednošoupátkový Jikov 2926 SBDM (Ø 26 mm ) Hlavní tryska: 120 Volnoběžná tryska: 60 Zapalování: 6 V, dynamobateriové PAL se dvěma přerušovači a cívkami Dynamo: Jawa D 623/3 - 6V / 55W na pravém konci klikového hřídele Baterie: 6V / 8 Ah, typ 3M08, ukostřen minus pól Předstih: 4,8 - 5 mm před horní úvratí Svíčka: Ø závitu M 14, Spojka: 5-lamelová, v olejové lázni, se samočinným vypínáním při řazení Primární převod: dvojitým řetězem v olejové lázni Převodový poměr: Převodovka: čtyřrychlostní, s nožním řazením Celkový převod: 1. rychlost - 1 : 15,25 2. rychlost - 1 : 9,53 3. rychlost - 1 : 6,82 4. rychlost - 1 : 4,82 Sekundární převod: válečkovým řetězem ½“ x 5/16“ – 110 článků Převodový poměr: 18 : 52 zubů Kola: 18“ drátová (36 drátů v kole) Ráfek přední: 2,25 x 18 Pneu přední: 3,25 – 18" dezén M 10 Ráfek zadní: 2,50 x 18 Pneu zadní: 3,50 – 18" dezén M 9 Objem nádrže: 13 l (z toho asi 1 l rezerva) Brzdy: mechanické čelisťové, Ovládání: přední páčkou a bowdenem, zadní nožním pedálem a táhlem Průměr brzdových bubnů: Ø 160 mm Šířka obložení: 35 mm Parametry: Největší délka: 2.030 mm Šířka (přes řidítka): 700 mm Výška: 954 mm Rozvor: 1.397 mm Světlost: 140 mm Výška sedla nad zemí: 800 mm Vlastní váha: 145 kg Dovolené zatížení: 192,5 kg Celková přípustná váha: 337,5 kg Nádrž: 15,2 litru Olejová nádrž: 2,75 litru (vlevo pod sedlem) Spotřeba benzínu: 5,5 litru Max. rychlost: 135 km/hod. ( 92 mph - prospekt pro USA)
Karburátor Jikov 2926 SBDM
1 - vzduchové šoupátko 2 - směšovací trubička oleje 3 - sací hrdlo karburátoru 4 - náústek pro hadičku přívodu oleje |