![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 ZETOR 15 - traktor 2010 - Renovace motoru A.K.D. TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
14.2.2025 Š - ŠKODA 420 Rapid 13.2.2025 Š - ŠKODA Sagitta - prototyp 1937 Š - ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích |
|
STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961Stroj se dochoval v mimořádně původním a navíc jezdícím stavu.
Šlo o třetí z prototypových mopedů, které byly realizovány pouze ve třech pokusných exemplářích.
Pro nedořešené problémy s přesností řazení a pro nezájem ministerstva o jeho zavedení do výroby nebylo ve vývoji pokračováno a přesto, že byla již většina přípravků pro sériovou výrobu hotová, nebyl vládou do výroby schválen.
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní benzínový se šikmým válcem Typ: J-577 Počet válců: 1 Vrtání: Ø 38 mm Zdvih: 44 mm Obsah: 49,8 ccm Výkon / otáčky: 1,5 ks při 4.250 ot.min. Karburátor: Jikov 2912 PS Elektrická výzbroj: setrvačníkové magneto PAL Objem nádrže: 5,6 l Parametry: Délka: 1 820 mm Šířka: 640 mm Výška: 1 025 mm Váha: 48 kg Spotřeba: 1,8 l / 100 km Max. rychlost: 55 km/hod. |