|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1964 JIKOV - karburátory motocyklové ZETOR 25 - traktor AERO - sidecary PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov
Poslední aktualizace:
1.12.2024 S - STADION S 1 S - STADION S 2 29.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
STEYR 640Technické údaje STEYR 640: Motor: řadový šestiválec Typ: Vrtání: Ø 73 mm Zdvih: 90 mm Celkový objem: 2.260 ccm Nejvyšší výkon: 55 ks (? kW) při ? ot./min. Ventilový rozvod: OHV - visuté ventily v hlavě, ovládané vahadly a tyčkami Ventilový diagram: Sací otvírá 2°-6° po HÚ Sací zavírá 30°-36° po DÚ Výfukový otevírá 48°-50° před DÚ Výfuk zavírá 6°-10°po HÚ Ventilové vůle za studena: sací 0,15 mm, výfukový 0,20 mm Pohon vačkového hřídele: čelními koly se šikmým ozubením Klikový hřídel: kovaný Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných Kliková skříň: Blok válců: ze speciální šedé litiny Hlava válců: snímatelná Písty: Nelson-Bohnalite, z lehké hliníkové slitiny Karburátor: Pallas SAF Doprava paliva: samospádem Mazání: tlakové, oběžné Olejové čerpadlo: zubové Olejová náplň v motoru: 5 litrů Chlazení: vzduchem, nucené ventilátorem v setrvačníku motoru Zapalování: bateriové Pořadí zapalování: 1-2-4-6-5-3 Starter: elektrický Spojka: dvoulamelová, polosuchá Převodovka: čtyřrychlostní se zpátečkou Převody: 1.stupeň 1 : 6,25 2.stupeň 1 : 3,4 3.stupeň 1 : 1,98 4.stupeň 1 : 1 Zpátečka 1 : 8,25 Řazení: přímé, pákou uprostřed vozu Spojovací hřídel: pevný, bez kloubů, běžící uvnitř páteřové roury Redukční převodovka: dvoustupňová, ve skříni první zadní nápravy Rám: z ocelových profilů a příček Zadní nápravy: dělené, výkyvné, systém Steyr Soukolí rozvodovek: se spirálovým ozubením Převod v rozvodovkách: 1 : 5,75 Zadní pérování: podélně uloženými výkyvnými listovými péry Přední náprava: pevná, kovaná Přední pérování: podélnými listovými péry, doplněné tlumiči Řízení: šroubem a maticí, volant vlevo Brzda nožní: hydraulická, na všech šest kol Brzda ruční: mechanická, bowdeny na všechna zadní kola Kola: 18“ ocelová disková, upevněná 6 maticemi Pneumatiky: 7,00 – 18" Gelände Rozvor: 2.500 + 1.060 mm Rozchod vpředu: 1.380 mm Rozchod vzadu: 1.400 mm Světlost plně naloženého vozu: 230 mm pod zadními nápravami Rozměry standardního valníku: Výška ložné plochy nad vozovkou: 900 mm Celková délka chassis: 4.960 mm (včetně tažného zařízení) Celková šířka chassis: 1.660 mm Celková délka vozu: 5.300 mm Celková šířka vozu: 1.730 mm Výška: 2.300 mm Váha kompletního podvozku: 1.760 kg Nosnost podvozku: 2.250 kg Nosnost vozu: 1.550 kg Celková přípustná váha: 4.000 kg Průměr otáčení: 16 m Nejvyšší rychlost: 70 km/hod. Spotřeba benzínu na silnici: 20-23 litrů / 100 km Spotřeba benzínu na 1.rychlost v těžkém terénu: až 60 litrů / 100 km Spotřeba oleje: 0,2 – 0,3 litru na 100 km Palivová nádrž: 45 litrů (na příčné stěně za motorem) |