|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION závodní silniční - 1960 ZETOR 15 - traktor SIDECARY - přehled výrobců PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek) |
|
Článek se připravuje...
Technické údaje ZIS 150
Motor: řadový čtyřtaktní 6-válec Typ: ZIS 120 Vrtání: Ø 101,6 mm Zdvih: 114,3 mm Objem: 5.555 ccm Kompresní poměr: 1 : 6 Výkon: 90 ks (66,19 kW) při 2.400 ot./min. Blok motoru: litinový, vcelku se svrškem klikové skříně Hlava motoru: litinová snímací Počet ložisek klikového hřídele: 3, kluzná Ventilový rozvod: SV (spodové ventily) Pohon vačkového hřídele: čelními koly se šikmým ozubením Mazání: kombinované tlakové s naběračkami ojnic Olejové čerpadlo: zubové Náplň oleje: v olejové vaně motoru Chlazení: vodní, nucené pumpou s ventilátorem Karburátor: Doprava paliva: Zapalování: 6 Volt, bateriové s rozdělovačem a cívkou Baterie: 6V/80 Ah Dynamo: 6 Volt, tříuhlíkové s odpojovačem Starter: 6 Volt, s odstředivě zasouvaným pastorkem Spojka: dvoulamelová suchá Převodovka: 5-rychlostní se zpátečkou, bez synchronizace Řazení: přímé, pákou uprostřed vozu Přenos síly na zadní nápravu: kardanem Rozvodovka zadní nápravy: s kuželovým soukolím a diferenciálem Převod: Rám: nýtovaný z ocelových profilů Řízení: šnekové, vlevo Přední náprava: pevná, kovaná, ukotvená kulovým čepem Přední pérování: podélnými listovýmy péry Zadní náprava: hnací, pevná Zadní pérování: podélnými listovýmy péry Nožní brzda: čelisťová mechanická na všechna kola Ruční brzda: mechanická na zadní kola Kola: 20“ palcová disková, upevněná 8-ti maticemi Ráfky: 20“ ploché s děleným okrajem Pneumatiky: 6,00 – 20“ vzadu ve dvojmontáži Rozvor: 4.000 mm (157.5 in) Rozchod vpředu: 1.700 mm (66.9 in) Rozchod vzadu: 1,740 mm (68.5 in) Celková délka: 6,720 mm (264.6 in) Šířka: 2,385 mm (93.9 in) Výška (přes kabinu): 2,180 mm (85.8 in) Světlost: 265 mm (10.4 in) Nájezdový úhel vpředu: 40° Nájezdový úhel vzadu: 24° Rozměry valníku: Využitelná délka ložné plochy: 3.540 mm Využitelná šířka ložné plochy: 2.250 mm Výška postranic: 585 mm Kabina: celoplechová, třímístná Celková přípustná váha vozu: 3.900 kg (8,598 lb) Nosnost: 2 tuny Spotřeba benzínu na 100 km: 29 litrů Nádrž: 150 litrů (40 US gal), vlevo za kabinou, upevněná k rámu |