|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: BMW - motocykl typ R 12 JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 AERO - MINOR FAVORIT - sidecary ERA - sidecary |
|
ŠKODA 650Velký osobní vůz, v podstatě inovovaný mírným zvýšením výkonu a modernizací karoserie původního typu 645. Výroba, navazující na předchozí typ probíhala v letech 1932 -36, přičemž základní charakteristika byla šest válců, padesát koní výkonu. Výrobce: ASAP, Akciová společnost pro automobilový průmysl Ředitelství v Praze II., Vodičkova 38.
Technické údaje Škoda 650:
Motor: čtyřtaktní řadový šestiválec Vrtání: Ø 75 mm Zdvih: 102 mm Obsah válců: 2.704 ccm Trvalý výkon: 50 ks (36,77 kW) při 2.600 ot./min. Ventilový rozvod: SV Pohon vačkového hřídele: modulovým řetězem Coventry od zadního konce klikového hřídele Rozměr rozvodového řetězu: rozteč ½" se středním vedením, 48 článků, šíře 31,752 mm (N 204) Blok válců: ze šedé litiny, vcelku s vrškem klikové skříně Hlava válců: snímací, litinová Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných Ojniční ložiska: kluzná, vylitá bílou kompozicí Písty: Nelson-Bohnalite z hliníkové slitiny Kroužky těsnící: dva, první s levým zámkem, druhý s pravým zámkem Kroužek stírací: 1 Chlazení: vodní, thermosyfonové, podporované větrákem za chladičem Mazání: tlakové oběžné se zubovou pumpou, rozvod oleje k hlavním ložiskům trubkami Olejový filtr: separátní výměnný "Técalemit", montovaný za motorem Karburátor: vertikální, zespodu zavěšený, Zenith 30 U Čistič vzduchu: Elektron typ 30 Doprava paliva: podtlakovým nasavačem "Espero" Čistič paliva: Técalemit se skleničkou Nádrž: na konci chassis Elektrická instalace: 12 V Zapalování: bateriové s rozdělovačem Scintilla BN6 nebo magnetové Scintilla - Vertex Baterie: Varta 12V / 45 Ah Dynamo: Scintilla 12V / 100 W, umístěné na hlavě motoru Pohon dynama: klínovým řemenem od řemenice na vačkovém hřídeli Starter: Scintilla 1,3 ks s elektrickým zasouváním pastorku Spojka: vícelamelová suchá, lamely unášené šesti kulatými trny Převodovka: 4-rychlostní se zpátečkou, přišroubovaná k přírubě motoru Rozvodovka zadní nápravy: s kuželovými koly Gleason, převod 1 : 5,56 Přední náprava: pevná, kovaná, zavěšená na podélných listových pérech Zadní náprava: pevná, zavěšená na podélných listových pérech Nožní brzda: mechanická, bubnová na všechna kola Ruční brzda: mechanická, na bubny zadních kol Kola: 18" palcová, disková, upevněná pěti maticemi Disky: 18 x 4" SS "Hering" s plochým ráfkem a děleným snímacím okrajem Pneumatiky: 6,00 - 18" Rozvor krátký: 3.025 mm Rozvor dlouhý: 3.375 mm Rozchod vpředu: 1.360 mm Rozchod vzadu: 1.360 mm Délka krátkého vozu: 4.750 mm Délka dlouhého vozu: 5.100 mm Šířka: 1.660 mm Výška: 1.800 mm (zavřený vůz) Výška rámu nad zemí: 430 mm Světlost: 200 mm Vlastní váha: 1.600 kg Maximální rychlost: 110 km/hod. Spotřeba benzínu: cca 16 litrů / 100 km Spotřeba oleje: 0,3 kg / 100 km |