|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 SIDECARY - přehled výrobců 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c |
|
ŠKODA 6RVelký osobní automobil se 6-válcovým motorem, vyráběný v období let 1928 - 1930. Výrobce: Akc. spol. pro automobilový průmysl ředitelství Praha 2, Vodičkova ul. 38
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Technické údaje Škoda 6R: Motor: čtyřtaktní řadový šestiválec Vrtání: Ø 75 mm Zdvih: 110 mm Obsah válců: 2.916 ccm Výkon: 50 ks (36,77 kW) Ventilový rozvod: SV Pohon vačkového hřídele: modulovým řetězem Coventry od zadního konce klikového hřídele Rozměr rozvodového řetězu: rozteč ½" se středním vedením, 48 článků, šíře 31,752 mm (N 204) Blok válců: ze šedé litiny, vcelku s vrškem klikové skříně Hlava válců: snímací, litinová Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných Ojniční ložiska: kluzná, vylitá bílou kompozicí Písty: Nelson-Bohnalite z hliníkové slitiny Kroužky těsnící: dva, první s levým zámkem, druhý s pravým zámkem Kroužek stírací: 1 Chlazení: vodní, thermosyfonové, podporované větrákem za chladičem Mazání: tlakové oběžné se zubovou pumpou, rozvod oleje k hlavním ložiskům trubkami Olejový filtr: separátní výměnný "Técalemit", montovaný za motorem Karburátory: 2 horizontální, přišroubované přímo k bloku, Zenith 30 TD Čistič vzduchu: Elektron typ 30 Doprava paliva: podtlakovým nasavačem "Espero" Čistič paliva: Técalemit se skleničkou Nádrž: na konci chassis Elektrická instalace: 12 V Zapalování: bateriové s cívkou Scintilla a rozdělovačem Scintilla 6B (nebo BN6) Zapalování na přání: magnetové, magnetem Scintilla Vertex Baterie: Varta 12V / 45 Ah Dynamo: Scintilla 12V / 100 W, umístěné na hlavě motoru Pohon dynama: klínovým řemenem od řemenice na vačkovém hřídeli Starter: Scintilla 1,3 ks s elektrickým zasouváním pastorku Spojka: vícelamelová suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, přišroubovaná k přírubě motoru Rozvodovka zadní nápravy: s kuželovými koly Gleason, převod 1 : 5,56 Rám: obdélníkový, nýtovaný z lisovaných "U" profilů propojených příčkami Přední náprava: pevná, kovaná, zavěšená na podélných listových pérech Řízení: šroubem a maticí, volant vpravo Zadní náprava: pevná, zavěšená na podélných listových pérech Nožní brzda: mechanická, bubnová Perot na všechna kola Ruční brzda: mechanická, na bubny zadních kol Kola: 20" palcová, drátová Rudge Whitworth, upevněná centrální křídlovou maticí Pneumatiky: 32 x 6,00 SS Rozvor: 3.460 mm Rozchod vpředu: 1.380 mm Rozchod vzadu: 1.380 mm Délka krátkého vozu: 4.750 mm Délka dlouhého vozu: 5.100 mm Šířka: 1.660 mm Výška: 1.800 mm (zavřený vůz) Výška rámu nad zemí: 430 mm Světlost: 200 mm Maximální rychlost: 100 km/hod. Spotřeba benzínu: 12 - 16 litrů / 100 km Spotřeba oleje: 0,3 kg / 100 km |