![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) AERO - MINOR ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
1.7.2025 Š - ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích 30.6.2025 D - DKW typ KM 200 24.6.2025 N - NERACAR nebo NER-A-CAR |
|
JAWA 250 - panelka (typ 559)Výrobce: Jawa, Závody 9.května n.p., Praha dostal typ 559 podle nové horní poloviny krytu reflektoru, který tvořil panel, kryjící řidítka až k ovládacím rukojetím. V panelu byl zakomponován i nový tachometr a uzamykatelná spínací skříňka s patentní vložkou FAB. Přepínač tlumeného a dálkového světla s tlačítkem houkačky u předchozího typu 353 chromovaný byl nově v barvě, aby opticky dotvářel linii panelu. Novinkou byly i návleky rukojetí (hefty) už ne soudečkovitého tvaru, ale válcové. Zpětné zrcátko stroj neměl, nebylo v té době povinné. Provedení na fotografii, které bylo vsazeno do levého konce řidítka, bylo v nabídce tehdejších prodejen Mototechna. |