![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Info pro novináře, presskit.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JIKOV - karburátory motocyklové AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov 2010 - Renovace motoru A.K.D. Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO Č - ČZ 125 c - 150 c (odpérovaná) |
|
Drsné NEPÁLSKÉ SILNICE - díl druhý
Druhý díl článku Petra Hošťálka "Cestování pod Himalájskými velikány II.
Indické a nepálské náklaďáky, to jsou v podstatě tři značky: Tata, vycházející převážně ze spolupráce s firmou Mercedes-Benz, Swaraj mající úzké spojení se značkou Suzuki a Eicher, což je velký nadnárodní koncern, produkující kromě obřích vícenápravových kamionů i nepřebernou řadu autobusů různých velikostí.
Jenže tyhle vozy ani v Nepálu, ani v dnešních ulicích Delhi, už moc nepotkáte. I na tamní poměry už jsou to veterány, takže jsem "ulovil" jen tři snímky a všechno to byly už odstavené polovraky. Ale mimo velká města v Indii prý pořád ještě jezdí. Takového krasavce si odtamtud dovézt, tak je člověk rázem mezi evropskými sběrateli historických náklaďáků "King"…
Pokračování reportáže v březnovém čísle časopisu Truck Magazín 2011...
|