![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 ZETOR 25 - traktor 2010 - Renovace motoru A.K.D. PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 OGAR 350 (Jawa) - 1948
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
vyzkoušený v závodech... osvědčený v každodenním provozu! 3 krásné modely stavěné pro motocykly od 200 ccm až k nejtěžším kalibrům... všechny přirozeně se zkušenostmi ze závodů! Takže dobré jízdní vlastnosti, pevnost a dlouhá životnost... samozřejmě Steib staví správný sidecar i pro váš motocykl!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Turistický sidecar č. 14 (1938) S pohodlnými nástupními dvířky a vyjímatelnou dětskou sedačkou (která se dá použít také jako prostor pro zavazadlo). Karoserie z ocelového plechu, emailovaná (barva dle přání), s vysouvací osou, lampou, pneumatikou a kulovými rychlo-přípojkami. Váha: použití pro 500 ccm a těžší motocykly. Cena: 295,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportovní sidecar č. 25 (1938) Karoserie z tepaného ocelového plechu, lakovaná (barva dle přání), s výsuvnou osou, lampou, pneumatikou a čtyřbodovým vidličkovým uchycením. Váha: použitelná pro stroje od 300 do 500 ccm. Cena: 195,- Říšských marek Příplatek za kulové rychlo-přípojky 10,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportovní sidecar č. 28 (1936) Karoserie z tvarově lisovaného ocelového plechu, emailovaná (barva dle přání), s dvěma lištami pro uchycení zavazadel na kufru, s lampou a pneumatikou. Čtyřbodové uchycení. Váha: použití pro 500 ccm a těžší motocykly.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportovní sidecar č. 28a (1938) Karoserie z tvarově lisovaného ocelového plechu, emailovaná (barva dle přání), s výsuvnou osou, dvěma lištami pro uchycení zavazadel na kufru, s lampou, pneumatikou a kulovými rychlo-přípojkami. Váha: použití pro 500 ccm a těžší motocykly. Cena 270,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cestovní sidecar č. 30 (1938) S pohodlnými nástupními dvířky a vyjímatelnou dětskou sedačkou (která se dá použít také jako prostor pro zavazadlo) a nosičem zavazadel. Karoserie a rám okna lisované z ocelového plechu, emailované (barva dle přání), s nastavitelným bezpečnostním kristalovým sklem, s vysouvací osou, lampou, pneumatikou a kulovými rychlo-přípojkami. Váha: použití pro 500 ccm a těžší motocykly. Cena: 325,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Luxusní sportovní sidecar č. 31 (1936) Lisovaný z ocelového plechu, s uzamykatelným kufrem (bezpečnostní zámek vestavěný v otevírací kličce), chromovanými péry a příslušenstvím, s kulovými přípojkami. Cena 295,- RM
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportovní sidecar č. 36 z hladkého hliníkového plechu, lakovaný, ozdobený lemovanou hvězdou, nebo Sportovní sidecar č. 37 stejné formy jako č. 36, ale z hladkého ocelového plechu, v barvě dle přání Cena 220,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportovní sidecar č. 37 (1938) Karoserie z ocelového plechu, emailovaná (lemovaná širokými pruhy), s výsuvnou osou, lampou, pneumatikou a čtyřbodovým vidličkovým uchycením. Váha: použitelná pro stroje od 300 do 500 ccm. Cena: 220,- Říšských marek Příplatek za kulové rychlo-přípojky 10,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sidecar č. 38 (1938) Karoserie z ocelového plechu, emailovaná (barva dle přání), s lampou, s výsuvnou osou, pneumatikou a třípólovou přípojkou. Váha: použitelná pro stroje od 200 do 250 ccm. Cena 195,- Říšských marek Příplatek za kulové rychlo-přípojky 10,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1938 - Příslušenství na přání: Nr. 1 Sportovní průhledný ochranný štít z Celluloidu, hodící se pro sidecary č. 25, 28, 31, 37 a 38. Cena: 7,50,- Říšských marek
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1938 - Příslušenství na přání: Nr. 11 Stříška, kterou je možno sejmout a složit, hodící se ke sportovnímu průhlednému ochrannému štítu z Celluloidu Nr. 1 Cena: 15,- Říšských marek
Zündapp KS 600 s jednotným vojenským (Einheits-) sidecarem Steib, avšak už ve dvoubarevném civilním lakování s ozdobnou linkou a dokonce i s průhledným ochranným štítem. Jde o těsně poválečný stroj, smontovaný továrnou ze zbylých dílů válečné výroby.
Originální tovární foto, pořízené přímo před branou závodu II. V chudých poválečných letech se sidecary montovaly i ke strojům kubatury 200-250 ccm. Tady je to velmi rozšířený poválečný typ lehkého sidecaru Steib LS 200. |