![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ŠKODA nákladní typ 150 ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 ZETOR 25 - traktor TAP - sidecary Tlustoš Kbely JAWA 500 OHC model 02 - 1957
Poslední aktualizace:
3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO Č - ČZ 125 c - 150 c (odpérovaná) |
|
TRIUMPH Two-litre typ Renown - 1950Vůz byl dodáván ve třech standardních barevných provedeních: Černá s béžovým čalouněním Šedá s šedivým čalouněním Maroon (tmavě červená) s béžovým čalouněním Všechna okna čtyřdvéřové hliníkové karoserie typu "six light saloon" byla zasklena bezpečnostním sklem Triplex.
Technické údaje:
Motor: řadový čtyřtaktní Počet válců: 4 Vrtání: Ø 85 mm Zdvih: 92 mm Obsah: 2.000 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6,7 Výkon: 68 koní při 4.200 ot./min. Písty: z lehké slitiny Blok válců: ze šedé litiny, s výměnnými vložkami válců (odstředivě litými z nikl.chromové litiny) Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 3, kluzná Ventilový rozvod: OHV Pohon vačkového hřídele: šroubovými ozubenými koly Karburátor: spádový Solex (Downdraft) Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou, poháněnou od vačkového hřídele Chlazení: vodní, nucené s thermostatem, podporované pumpou Obsah chladiče: 12,5 litrů Mazání: tlakové, oběžné, s výměnným olejovým filtrem Fram Olejová náplň: Olejové čerpadlo: zubové Zapalování: bateriové s rozdělovačem s odstředivou regulací předstihu Baterie: 12 V / 51 Ah Dynamo: 12 V / 130 W nebo 150 W Spojka: jednolamelová, suchá, Borg & Beck 9" Převodovka: 3- rychlostní synchronizovaná, v bloku s motorem Řazení: pod volantem Převody: 1- 16,35 2 - 7,71 3 - 4,625 Zpátečka: 18,99 Přenos síly: kardanovým hřídelem se dvěma celokovovými klouby Hardy-Spicer Hnací náprava: zadní, pevná Rozvodovka: s hypoidním ozubením Rám: svařovaný z postranních skříňových nosníků s X výztuhou, vyhnutý přes zadní osu Karoserie: čtyřdvéřová, 5-6 sedadlová, z hliníkového plechu, bezpečnostní skla Přední osa: nahoře šikmá ramena tlumičů pérování, dole šikmá listová čtvrtpéra Zadní pérování: podélná listová péra Tlumiče pérování: vpředu i vzadu pákové, hydraulické Řízení: šnekové s kladkou, volant dle přání vpravo nebo vlevo Nožní brzda: hydraulická Lockheed, na všechna kola Ruční brzda: mechanická na zadní kola Kola: 16"ocelové disky Pneumatiky: 5,75 - 16 – 16 nízkotlaké, balonové Rozvor: 2 743 mm Rozchod vpředu: 1 295 mm Rozchod vzadu: 1 372 mm Délka vozu: 4 546 mm Šířka: 1 630 mm Výška: 1 655 mm Světlost: 203 mm Nejmenší průměr otáčení: 12,2 m Suchá váha vozu: 1.310 kg Pohotovostní váha: 1 285 kg Užitečné zatížení: 470 kg Nejvyšší rychlost: 78 mph (125 km / hod.) Zrychlení 0 - 50 mph: 16 sec. Spotřeba na 100 km: 8,3 - 8,8 litru Objem nádrže: 68 litrů (v zádi vozu) |