![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích AERO - MINOR AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
RÖHR 8 - typ RA
Luxusní automobil s osmiválcovým řadovým motorem OHC.
Výrobce: Röhr Automobilwerke AG, Ober-Ramstadt/Hessen
Technické údaje:
Motor: řadový osmiválec SV, válce střídavě přesazeny o 10° do V Vrtání: Ø 63 mm Zdvih: 100 mm Obsah: 2.496 ccm Kompresní stupeň: 1 : 5,8 Výkon: 55 koní při 3.200 ot./min. Písty: z lehké slitiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 9, kluzná Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Karburátor: vertikální Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou Chlazení: vodní, nucené s pumpou a ventilátorem Objem chadící vody: 20 litrů Mazání: tlakové, oběžné, náplň 12 litrů oleje Zapalování: dynamobateriové 6V Baterie: 6 V / 125 Ah Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, typ Warner Převody: 1 - 3,039 2 - 1,823 3 - 1 Na přání: čtyřrychlostní převodovka ZF-Aphon s volnoběhem Hnací náprava: zadní Převod zadní nápravy: 1 : 5,2 Podvozek: nízkoprofilový skříňový rám vcelku s podlahou Přední osa: Dvě příčná listová péra Zadní osa: výkyvné polonápravy Řízení: šnekové, od roku 1932 šroubové Nožní brzda: mechanická na všechna kola, od roku 1932 hydraulická na všechna kola Ruční brzda: mechanická na kardan Mazání podvozku: tlakovými mazničkami Kola: disková ocelová nebo drátová Pneumatiky: nízkotlaké 14 x 45 Rozvor: 3.155 mm Rozchod vpředu: 1.350 mm Rozchod vzadu: 1.350 mm Délka vozu: 4.600 mm Šířka: 1.690 mm Výška: 1.650 mm Poloměr otáčení: 11 metrů Váha podvozku: 975 kg Vlastní váha vozu: 1.400 kg Užitečné zatížení: 500 kg Nejvyšší rychlost: 100 km / hod. Spotřeba na 100 km: 15 litrů Objem nádrže: 60 litrů (v motorovém prostoru) |