![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET typ 90 MANET 90 - 1949 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 ZETOR 15 - traktor
Poslední aktualizace:
26.7.2024 B - BMW - motocykl typ R 75 s poháněným sidecarem 25.7.2024 Ostatní - Svaz závodníků RČS - odznak klopový Ostatní - Škoda Popular OHV 1939 - Chladičová figura |
|
TRIUMPH TWN 125 ccm - typ B 125
Výrobce:
Triumph Werke Nürnberg A.-G. Nürnberg, Deutschland Vlastní motor byl zajímavý tím, že měl plochý píst bez deflektoru a sání řízené rotačním válcovým šoupátkem, které tvořil dutý pravý čep klikového hřídele. Karburátor byl tudíž připevněn na přírubu kanálu do klikové skříně, nikoliv na válec. Další konstrukční zajímavostí bylo připevnění válce a hlavy pouze dvěma průchozími svorníky. Motor měl bateriové setrvačníkové zapalování Noris. |