![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 STADION S 22 - 1964 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
Výrobce:
Triumph Werke Nürnberg A.-G. Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený, v bloku s převodovkou Počet válců: 1 Vrtání: Ø 72 mm Zdvih: 85 mm Objem válců: 346 ccm Otáčky normální: 2.570 ot./min. při 60 km/hod. Otáčky maximální: 4.280 ot./min. při 100 km/hod. Maximální výkon (brzděný): 11,5 ks při 4.400 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 6,2 Válec: šikmý, litinový Hlava válce: snímací, z lehké hliníkové slitiny Počet ložisek klikového hřídele: 3, kuličková Ojniční ložisko: válečkové Píst: z lehké slitiny Mazání: olejem přidaným do benzínu v poměru 1 : 30 Zapalování: bateriové 6 V, typ Noris SDZ 50/350 Předstih: stavitelný páčkou na řidítkách Dynamo: setrvačníkové 50 W Karburátor: AMAL 76/005, dvoušoupátkový s regulací vzduchu Spojka: vícelamelová, v olejové lázni Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodovka: Hurth G 59/2 (nebo G 59 F/2) v bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Řazení: ruční, kulisové po pravé straně nádrže, nebo nožní po pravé straně Převody: 1 – 1 : 3,3 2 – 1 : 2 3 – 1 : 1,37 4 - 1 : 1 Sekundární převod: válečkovým řetězem Tlumič záběru: v řetězovém kolečku Rám: trubkový, dole otevřený, vzadu neodpérovaný Stojany: dva, jeden pod předním, jeden pod zadním kolem Pérování vpředu: paralelogramová trubková vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem Tlumič řízení: třecí, patent Triumph Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na levé straně Kola: 19" drátová Ráfky: rozměru 2,5 x 19, ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,25 – 19 vysokotlaké, s duší Rozvor: 1.375 mm Délka: 2.140 mm Šířka: 745 mm Výška: 955 mm Světlost: 110 mm Výška sedla: 690 mm Výška rukojetí řidítek: 870 mm Vlastní váha: 135 kg bez náplní Dovolené zatížení: 150 kg Objem nádrže: 12 l Spotřeba na 100 km: 3,8 litry Spotřeba oleje na 100 km: 0,2 litru Nejvyšší rychlost: 100 km / hod. |