|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ČZ 150 c - 1951 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) JIKOV - karburátory motocyklové Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c JAWA 500 OHC model 02 - 1957
Poslední aktualizace:
4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 31.10.2024 Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní - "Holanďan" Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní |
|
ZÜNDAPP DBL 200
Cestovní dvoutaktní motocykl o obsahu 200 ccm ve dvojitém trubkovém rámu, s pohonem zadního kola řetězem, vyráběný pouze v roce 1936.
Výrobce: ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený, v bloku s převodovkou Typ: DBL 200, tříkanálový Počet válců: 1 Vrtání: Ø 60 mm Zdvih: 70 mm Objem válců: 196 ccm Otáčky normální: 3.100 ot./min. při 60 km/hod. Otáčky maximální: 4.100 ot./min. při 80 km/hod. Maximální výkon (brzděný): 7 ks při 3.850 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 6,1 Válec: stojatý, litinový Hlava válce: snímací, z lehké hliníkové slitiny Počet ložisek klikového hřídele: 1 kuličkové a 1 kuličkové dvouřadé Ojniční ložisko: jehlové s klecí Píst: z lehké slitiny Mazání: olejem přidaným do benzínu Zapalování: bateriové 6 V Noris Dynamo: setrvačníkové 50 W Karburátor: Bing A 2/20/0 dvoušoupátkový s regulací vzduchu Spojka: vícelamelová, v olejové lázni Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodový poměr: 1 : 2,18 Převodovka: Zündapp, v bloku s motorem Počet rychlostí: 3 Řazení: ruční, kulisové po pravé straně nádrže Převody: 1 – 1 : 3,3 2 – 1 : 1,72 3 – 1 : 1 Sekundární převod: válečkovým řetězem Převodový poměr: 1 : 2,66 Rám: trubkový dvojitý, dole otevřený, vzadu neodpérovaný Stojan: centrální Pérování vpředu: paralelogramová lisovaná vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na levé straně Kola: 19" drátová Ráfky: rozměru 2,5 x 19, ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,00 – 19 s duší, nízkotlaké Rozvor: 1.300 mm Délka: 2.000 mm Šířka: 750 mm Výška: 900 mm Světlost: 130 mm Výška sedla: 680 mm Výška rukojetí řidítek: 820 - 860 mm (přestavitelná) Vlastní váha: 120 kg bez náplní Dovolené zatížení: 160 kg Celková přípustná váha: 280 kg Objem nádrže: 12 l Spotřeba na 100 km: 2,75 litru Spotřeba oleje na 100 km: 0,15 litru Nejvyšší rychlost: 85 km / hod.
Výrobní čísla:
Rok výroby: 1936 ................. 212 001 - 212 800 |