|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 Svatební oznámení pro Libora Gýnu FAVORIT - sidecary
Poslední aktualizace:
8.11.2024 S - STADION S 2 5.11.2024 Motocykly civilní - EXPRESS Cucciolo - 1939/1952 4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
ZÜNDAPP KK 200
Cestovní dvoutaktní motocykl o obsahu 200 ccm ve dvojitém lisovaném rámu, s pohonem zadního kola kardanem. Období výroby 1935-37.
Výrobce: ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený, v bloku s převodovkou Typ: KK 200, tříkanálový Počet válců: 1 Vrtání: Ø 60 mm Zdvih: 70 mm Objem válců: 196 ccm Otáčky normální: 3.300 ot./min. při 60 km/hod. Otáčky maximální: 4.400 ot./min. při 80 km/hod. Maximální výkon (brzděný): 7 ks při 3.850 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 6,1 Válec: stojatý, litinový Hlava válce: snímací, z lehké hliníkové slitiny Počet ložisek klikového hřídele: 1 kuličkové a 1 kuličkové dvouřadé Ojniční ložisko: jehlové s klecí Píst: z lehké slitiny Mazání: olejem přidaným do benzínu Zapalování: bateriové 6 V Dynamo: Noris 50 W s přerušovačem zapalování, na předním konci klikového hřídele Karburátor: Bing A 2/20/0 dvoušoupátkový s regulací vzduchu Spojka: jednolamelová, v olejové lázni Převodovka: řetězová Zündapp, v bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Řazení: ruční, přímé, dlouhou pákou z převodovky Převody: 1 – 1 : 3,0 2 – 1 : 1,9 3 – 1 : 1,15 4 - 1 : 0,96 Sekundární převod: kardanem Převodový poměr: 1 : 6,58 Rám: dvojitý uzavřený, lisovaný z plechu a svařený, vzadu neodpérovaný Stojan: centrální Pérování vpředu: paralelogramová lisovaná vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně Kola: 19" drátová Ráfky: rozměru 2,5 x 19, ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,00 – 19 s duší, nízkotlaké Rozvor: 1.335 mm Délka: 2.080 mm Šířka: 750 mm Výška: 900 mm Světlost: 130 mm Výška sedla: 700 mm Výška rukojetí řidítek: 860 mm - přestavitelná Vlastní váha: 132 kg bez náplní Dovolené zatížení: 160 kg Celková přípustná váha: 292 kg Objem nádrže: 12 l Spotřeba na 100 km: 3 litry Spotřeba oleje na 100 km: 0,15 litru Nejvyšší rychlost: 80 km / hod.
Výrobní čísla:
Rok výroby: 1935 ................. 350 001 - 352 000 1936 ................. 352 001 - 353 100 1937 ................. 353 101 - 353 500 |