|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) JIKOV - karburátory motocyklové ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 FAVORIT - sidecary Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
ZÜNDAPP K 200
První dvoutaktní motocykl o obsahu 200 ccm ve dvojitém trubkovém rámu a s pohonem zadního kola kardanem.
Výrobce: ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní vzduchem chlazený Typ: Zündapp K 200 Počet válců: 1 Uspořádání: stojatý jednoválec, sešroubovaný do bloku s převodovkou Vrtání: Ø 60 mm Zdvih: 70 mm Objem válců: 198 ccm Maximální výkon: 6,5 ks při 4.000 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 5,6 Mazání: směsí benzínu s olejem Klikový hřídel: Počet ložisek klikového hřídele: Ojniční ložisko: Píst: z hliníkové slitiny s deflektorem, od roku 1934 plochý Hlava válce: snímací, z lehké slitiny Zapalování: bateriové 6 V Dynamo: Bosch 50 Watt Předstih: stavitelný ruční páčkou na levé straně řidítek Originální svíčky: Karburátor: Bing Ø 20 mm Spojka: jednolamelová, v setrvačníku motoru Převodovka: řetězová Zündapp, sešroubovaná do jednoho celku s motorem Počet rychlostí: 4 Převodové poměry: 1. stupeň 1 : 2. stupeň 1 : 3. stupeň 1 : 4. stupeň 1 : Řazení: ruční, dlouhou pákou přímo z převodovky Přenos síly na zadní kolo: kardanovým hřídelem Stálý zadní převod: spirálově ozubená kuželová hruška a talířové kolo Převod: Rám: dvojitý uzavřený, lisovaný z ocelového plechu, vzadu bez pérování Stojan: hlavní centrální a pomocný pod předním kolem Přední vidlice: paralelogramová lisovaná s dvojicí spirálových per a třecím tlumičem Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně Kola: 19" drátová Ráfky: rozměru 3 x 19, ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,50 – 19 s duší, nízkotlaké Sedlo: gumové, podepřené dvěma spirálovými pružinami Parametry Délka: mm Šířka: mm Výška: mm Světlost: Výška sedla: mm Vlastní (pohotovostní) váha: 132 kg Dovolené zatížení: kg Objem nádrže: 12 l Spotřeba na 100 km: 3 l při rychlosti 60 km/hod. Spotřeba oleje na 100 km: 0,15 l Nejvyšší rychlost: 80 km / hod.
Výrobní čísla:
Rok výroby: 1933 ................. 130 001 - 132 700 (motor s deflektorem) 1934 ................. 133 201 - 134 999 (motor s tříkanálovým vyplachováním) |