|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) AERO - MINOR ZETOR 25 - traktor SIDECARY - přehled výrobců MOTOR BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 1949
Poslední aktualizace:
25.1.2025 P - PUCH S 4 - WH 24.1.2025 T - TATRA 57 22.1.2025 Motocykly civilní - MANET 90 - 1949 |
|
ZÜNDAPP DS 350
Jednoválcový sportovní motocykl, určený pro jezdce, upřednostňující čtyřtaktní stroje.
Byl vyráběn v letech 1937-40. Výrobce: ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: čtyřtaktní vzduchem chlazený, s nezvykle provedeným rozvodem 2 x OHV Počet válců: 1 Uspořádání: stojatý jednoválec v bloku s převodovkou Vrtání: Ø 82 mm Zdvih: 85 mm Objem válce: 346 ccm Maximální výkon: 17,5 ks při 5.200 ot./min. Kompresní poměr: Ventilový rozvod: 2 x OHV (ventily v hlavě, ovládané tyčkami a vahadly od dvou vačkových hřídelů) Ojniční ložisko: Píst: z hliníkové slitiny Zapalování: bateriové 6 V s přerušovačem a cívkou Dynamo: Noris DS 6/60 W Předstih: stavitelný ruční páčkou na levé straně řidítek Originální svíčky: Mazání: tlakové oběžné s náplní v olejové vaně motoru Olejová pumpa: zubové čerpadlo, poháněné od kol rozvodu Karburátory: jeden, přírubový dvoušoupátkový Amal M 76/438 L Spojka: vícelamelová, v setrvačníku motoru na klikovém hřídeli Primární převod: trojitým triplex řetězem v olejové lázni (na pravé straně motoru) Převodovka: řetězová Zündapp, ve společném bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Řazení: nožní, po pravé straně Sekundární převod: řetězem Rám: jednoduchý, pod motorem otevřený, s přišroubovanou zadní částí (bez pérování) Přední vidlice: paralelogramová lisovaná s olejovým tlumičem Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně Kola: 19" drátová Ráfky: rozměru 2,75 x 19, ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,25 – 19 s duší Sedlo: gumové, výkyvné s centrální spirálovou pruřinou Parametry Rozvor: 1.420 mm Délka: 2.100 mm Šířka: 1.300 mm Výška: 800 mm Světlost: 130 mm (pod motorem) Výška sedla: 720 mm Vlastní (pohotovostní) váha: 155 kg Objem nádrže: 12,5 l Náplň oleje v motoru: Spotřeba na 100 km: 3 litry Spotřeba oleje na 100 km: 0,15 litru Nejvyšší rychlost: sólo 110 km / hod.
Výrobní čísla:
Rok výroby: 1938 ................. 404 001 - 402 500 1939 ................. 404 795 - 406 736 1940 ................. 406 737 -> |