![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP TAP - sidecary Tlustoš Kbely OGAR 350 (Jawa) - 1948
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
BMW R 60/5 - 1972Výrobce: Bayerische Motoren Werke, München
Motor: plochý čtyřtaktní dvouválec OHV (boxer)
Vrtání / Zdvih: Ø mm x mm Obsah: 600 ccm Výkon / otáčky: 40 ks při 5.400 ot.min. Karburátory: dva Bing Elektrická výzbroj: Bosch 12 V Objem nádrže: 18 litrů (verze pro USA) Parametry: Délka: 2300 mm Šířka: 760 mm Výška: 1070 mm Váha: Spotřeba: Max. rychlost: 167 km / hod. Pohodlí sedla, rozumné zrychlení i měkký nástup brzdění si ovšem pochvalovala každá spolujezdkyně. Motocykl je vybaven originálními zavazadlovými kufry Krauser.
Oproti originálu má tento exemplář nepůvodní blinkry. Sice tvarově i uchycením stejné, ale již s pouzdry z černého plastu, zatímco originální byly hliníkové.
|