|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 ZETOR 25 - traktor SIDECARY - přehled výrobců 2010 - Renovace motoru A.K.D.
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
KAWASAKI K 4 ECestovní motocykl s dvouválcovým OHC motorem 400 ccm. Výrobce: Kawasaki Heavy Industries, Japan Datum prvního přihlášení: 1. 7. 1975
Technické údaje Kawasaki 400
Motor: paralelní dvouválcový čtyřtakt Vrtání: Ø 64 mm Zdvih: 62 mm Obsah: 398 ccm Výkon: 26 kW při 8.500 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 9 Kroutící moment: 31 Nm při 7.500 ot./min, Počet ložisek klikového hřídele: 4, kluzná Ventilový rozvod: OHC (vačkový hřídel v hlavě) Pohon vačkového hřídele: řetězem mezi válci Ventilová vůle za studena (sací i výfukové): 0,08 - 0,13 mm Vyvažovací hřídele: dva, poháněné řetězem Písty: z hliníkové slitiny, se dvěma těsnícími a jedním stíracím kroužkem Ojnice: dělené, s kluznými pánvemi Blok válců: společný pro oba válce Hlava válců: hliníková, společná pro oba válce Mazání: tlakové oběžné Olejové čerpadlo: Eaton, čtyřkřídlové Olejová náplň: 3 litry, v karteru motoru Předepsaný olej: SAE 20W 50 Karburátory: dva, Keihin CUB 36, rovnotlaké Doprava paliva: samospádem Elektrická výzbroj: 12 V Zapalování: s přerušovačem a cívkou Vzdálenost kontaktů přerušovače: 0,3 - 0,4 mm Regulace předstihu: mechanická odstředivá Předstih: 15° před HÚ při 1.500 ot./min. 40° před HÚ při 2.670 ot./min. Zapalovací cívka: Nippon Denso AJPG 30 Svíčky: NGK B-8ES nebo Nippon Denso W24ES Vzdálenost elektrod: 0,7 - 0,8 mm Alternátor: 12V Nippon Denso 021000-3560 Starter: Mitsuba SM 242 Baterie: Yuasa 12N 12A-4A-1 Ukostření: minus pól (-) Spojka: 11-lamelová v olejové lázni Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodovka: čtyřrychlostní s nožním řazením, v bloku s motorem Sekundární převod: řetězem Tlumič záběru: 4 gumové bloky v zadním bubnu Rám: dvojitý uzavřený, svařený z ocelových trubek Pérování vpředu: teleskopickou vidlicí s vestavěnými olejovými tlumiči pérování Zdvih předního pérování: 135 mm Náplň tlumičů: á 0,15 - 0,17 litru tlumičového oleje SAE 5W - 20 Pérování vzadu: kyvnou vidlicí s hydraulicky tlumenými teleskopy Kola: 18" palcová, drátová Ráfky: 2,50 x 19" Pneu vpředu: 3,25 - 18" Huštění vpředu: 1,9 bar (při trvalých vysokých rychlostech 2,1 bar) Pneu vzadu: 3,50 - 18" Huštění vzadu: 1,9 bar (při trvalých vysokých rychlostech 2,3 bar) Přední brzda: kotoučová s hydraulickým ovládáním Přední brzda alternativně: bubnová Duplex, dvojnáběžná, s ovládáním bowdenem Průměr kotouče: Ø 277 mm Zadní brzda: bubnová Simplex, s mechanickým ovládáním táhlem Průměr zadního bubnu: Ø 180 mm Objem benzínové nádrže: 16 l Parametry: Rozvor: 1.360 mm Délka: 2.080 mm Šířka: 810 mm Výška: 1.120 mm Váha vlastní: 170 kg Dovolené zatížení: 200 kg Váha celková: 356 kg Nádrž: 14 litrů, z toho 3 litry rezerva Spotřeba: Max. rychlost: 135 km/hod. vsedě (145 km/hod. vleže ) |