|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ZETOR 15 - traktor 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 2010 - Renovace motoru A.K.D. ERA - sidecary OGAR 350 (Jawa) - 1948
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
ČZ 150 c - 1951
Lehký dvoutaktní motocykl s jednoválcovým monoblokovým motorem 150 ccm a teleskopickým odpérováním obou kol.
Výrobce: ČZM n.p., Strakonice Technické údaje ČZ 150c Motor: jednoválcový dvoutaktní v bloku s třístupňovou převodovkou Vrtání / Zdvih: Ø 57 mm x 58 mm Obsah: 148 ccm Výkon / otáčky: 6,5 ks při 5.400 ot.min. Karburátor: Jikov 2922 Elektrická výzbroj: Setrvačníkové magneto Pal 6 V Objem nádrže: 9,5 l Parametry Délka: Šířka: Výška: Vlastní váha: 90 kg Dovolené zatížení: 150 kg Celková přípustná váha: 240 kg Spotřeba: 3,0 l / 100 km Max. rychlost: 85 km/hod.
Tento motocykl ČZ 150c je dle zápisu v technickém průkazu z roku 1951.
Číslo podvozku: 304 868 Číslo motoru: 304 868. V dubnu 1953 mu byla přidělena registrační značka byla MZ 56-84.
V září 1998 motocykl už s registrační značkou PI 66 - 28 koupil v pěkném nerestaurovaném, pouze průběžně udržovaném stavu Petr Hošťálek a zařadil jej do exposice Jihočeského motocyklového musea v objektu Solnice na Piaristickém náměstí v Českých Budějovicích.
Stroj byl v té době plně pojízdný, měl původní černé sedlo a na zadním blatníku příplatkové sedlo tandemové. Neoriginálním, ale ve své době obvyklým vylepšením byly předchozím majitelem namontované červené rukojeti řidítek.
Motocykl již není v exposici Jihočeského motocyklového musea.
|