|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" DŘEVOPLYN - náhradní paliva JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
HANOMAG - traktor typ R 40
Prospekt z roku 1949
Technické údaje:
Motor Pracovní způsob: čtyřtaktní Diesel-motor Počet válců: 4 Vrtání: Ø 105 mm Zdvih: 150 mm Obsah: 5.195 ccm Počet otáček: 1.200 ot./min. Výkon na brzdě: 40 ks Písty: z lehké slitiny Počet hlavních ložisek kliky: 3 Chlazení: vodní, nucené s vodní pumpou, podporované čtyřlopatkovým ventilátorem Řízení teploty: roletou před chladičem, thermometr v uzávěru chladiče Hlava válců: snímatelná Ventilový rozvod: ventily v hlavě, shora řízené Vzduchový filtr: Hanomag, s olejovou lázní Palivové čerpadlo: HANOMAG D.R.P. (německý patent) Vstřikovací čerpadlo: HANOMAG D.R.P. (německý patent) Pořadí zapalování: 1-2-4-3 Mazání: tlakové oběžné s trojnásobnou filtrací Spotřeba oleje: cca 0,5 litru za 10 provozních hodin Regulace otáček: precizním odstředivým regulátorem Usnadnění startu: dekompresním zařízením Spotřeba paliva: cca 60 litrů na 10 provozních hodin Podvozek Spojka: suchá, jednolamelová Počet rychlostních stupňů: 5 dopředu, 1 dozadu Rychlosti: 1. rychlost: 4,3 km/hod. 2. rychlost: 5,6 km/hod. 3. rychlost: 7,1 km/hod. 4. rychlost: 10,6 km/hod. 5. rychlost: 18,7 km/hod. Zpátečka: 3,6 km/hod. Tažná síla na háku: 1. rychlost: 2 570 kg 2. rychlost: 1 950 kg 3. rychlost: 1 500 kg 4. rychlost: 1 000 kg 5. rychlost: 530 kg 6. Síla v tahu na pevné suché dráze: 22 tun na 5. rychlostní stupeň Zařízení proti prokluzu: vypínatelná uzávěrka diferenciálu Řízení: ZF – Roß, nebo HANOMAG Nožní brzda: mechanická, seřizovatelná, na zadní kola Ruční brzda: mechanická, seřizovatelná, na převodový hřídel Tažné zařízení: přípojná lišta 1.640 mm dlouhá, umožňující zavěšení nářadí Kola: Ocelové ráfky, nebo litinová kola Oráfování: vpředu balonové pneumatiky 6,50 – 20 vzadu orebné pneumatiky 12,75 – 28 Rozchod vpředu: 1.380 mm Rozchod vzadu: 1.370 mm přestavitelný až na 1.450 mm Délka: 3.500 mm Šířka: 1.780 mm Výška: 2.250 mm Váha: 2.950 kg Poloměr otáčení: 4.000 mm Obsah nádrže: 85 litrů Sedadlo řidiče: pohodlné s měkkým pérováním Náhonový hřídel: normovaný, vypínatelný Výkon na hřídeli: 37 ks Otáčky hřídele: 565 ot./min.
Na přání dodáváme:
Naviják s řemenovým náhonem Náhonová řemenice: Ø 425 mm, 425 ot./min. Plátěnou střechu Čalouněné sedadlo Vzduchotlakové brzdy s přípojkou pro vlek Převodovku pro rychlost až 25 km/hod. Železná orebná kola se záběrovými ostruhami Přední blatníky Rozšířené zadní blatníky Postranní kryty kapoty |