|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JIKOV - karburátory motocyklové Svatební oznámení pro Libora Gýnu AERO - sidecary OGAR 350 (Jawa) - 1948 JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 31.10.2024 Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní - "Holanďan" Č - ČZ 98 Motorové kolo třírychlostní |
|
INDIAN - sidecary
MODEL 1914
MODEL 1927
MODEL 1938
MODEL 1940
MODEL 1946
Indian Motocycle Company
nabízí v roce 1946 nový Indian model 3 Chief (model 346) a to ve dvou základních verzích: s bateriovým zapalováním (346B) a se zapalováním magnetem (346M). V prospektu se výrobce mimo jiné chlubí i odpružením zadního kola dvojčinnými vinutými pružinami s integrovanými olejovými tlumiči. A nakonec – stroj je nabízen ve třech základních barvách: DeLuxe černá, Indian červená a Police stříbrná. Indian Sidecar 1946 Nádherná proudnicová aerodynamická karosérie bezpečnostní konstrukce, s čalouněným sedadlem a opěradlem. Prostorný trup s objemným zavazadlovým prostorem tohoto sidecaru tvoří ideální komfortní vybavení pro spolucestující a zavazadla jak ve městě, tak na těch nejdelších cestách ... praví prospekt. Indian Sidevan 1946, je nákladní sidecar pro "efektivní obchodní dopravu s nízkými náklady." Základní data sidevanu: Uzavřená nebo otevřená valníková karosérie, tvořená dřevěným rámem potaženým vlnitým plechem, s uzamykatelnými dvířky, odpružená dvěma půleliptickými podélně montovanými pery. Vnitřní rozměry 1346 x 654 x 406 mm, nosnost 226 kg. Brzděné kolo. Motor: čtyřtaktní vidlicový dvouválec, vzduchem chlazený Vrtání: Ø 82,5 mm Zdvih: 113 mm Obsah: 1206 ccm Mazání: cirkulační tlakové, s chladičem oleje Zapalování: šestivoltové, bateriové (model 346B) nebo magneto (model 346M) Elektrická výzbroj: baterie 6 V / 29 Ah, dynamo Auto –Lite, el. houkačka Osvětlení: reflektor s dvouvláknovou žárovkou, konc. lampa kombinovaná se stoplampou Objem benzínové nádrže: 15,8 litrů Objem olejové nádrže: 2,82 litru Převodovka: třírychlostní (čtyřrychlostní na přání) Primární převod: řetězem Sekundární převod: řetězem Spojka: vícelamelová Rám: dvojitý trubkový Kola: drátěná, vzájemně vyměnitelná Pneu: 18 x 4,00 (kola a pneu 16 x 5,00 na přání) Parametry: Délka: Šířka: Výška: Rozvor: 1550 mm Spotřeba: l / 100 km Max. rychlost:
Zpracováno podle materiálů z archivu Jihočeského motocyklového musea
|