|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP JAWA 500 OHC model 15 - 1953 ERA - sidecary JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
26.7.2024 B - BMW - motocykl typ R 75 s poháněným sidecarem 25.7.2024 Ostatní - Svaz závodníků RČS - odznak klopový Ostatní - Škoda Popular OHV 1939 - Chladičová figura |
|
ITALA - vůz ze závodu Peking-Paříž 1907
Výstřižek z dobových ruských novin:
"Ve tři hodiny přijel kníže Borghese. V Bogorodsku bylo členy automobilového klubu připraveno přivítání Borgheseho i jeho druhů jménem Moskevského klubu automobilistů."
Při dojezdu do Berlína nechal se Borghese (za volantem) vyfotografovat spolu se svým mechanikem Ettore Guizzardim z reklamních důvodů přímo před výkladním oknem prodejního zastoupení firmy Itala, sídlícího na známé třídě Unter den Linden.
Po odretušování celého pozadí pak z předchozího snímku vznikla známá propagační fotografie, na které pózují vítězové:
Za volanem kníže Scipione Borghese, vedle něj jeho šofér a mechanik Ettore Guizzardi. Třetím členem vítězné posádky byl italský novinář Luigi Barzini, který na snímku chybí, což by podporovalo domněnku, že on byl autorem této fotografie... |