![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION závodní silniční - 1960 PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 JAWA 500 OHC model 15 - 1953 FAVORIT - sidecary Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
16.2.2025 Š - ŠKODA 420 Rapid Š - ŠKODA 420 P (Popular) 13.2.2025 Š - ŠKODA Sagitta - prototyp 1937 |
|
LAURIN & KLEMENT - motocykl L
Cestovní stroj luxusní výpravy s motorem o 3 a 1/2 k.s., kterého při nevelké změně rámu a převodu i jako polozávodního stroje použíti lze. Vhodný pro zvláště těžké jezdce a zcela hornaté krajiny.
Výrobce: LAURIN & KLEMENT, továrna motorových kol a vozů MLADÁ BOLESLAV (KRÁL. ČESKÉ)
Přední vidlice dvojitě sesílená jako u typu C/C/R.
Rychlost možno libovolně od 10 do ca 60 km. (u stroje polozávodního do 70 km.)stupňovati. Spotřeba benzinu jest 1 l. pro ca 22 km. Zásoba benzinu pro 120 km. Reservní nádržky pro dalších ca. 80 km. na skladě. Váha ca. 60 - 63 kg. CENA K 1 100.- Pérování přední vidlice K 30.- |