![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 DŘEVOPLYN - náhradní paliva TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
8.3.2021 T - TATRA nákladní typ 114 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva 7.3.2021 T - TATRA 87 - aerodynamický osmiválec |
|
RR.A.F. - autobus linkový - 1909Reichenberger Automobil-Fabrik, nasazených od května 1909 do provozu na pravidelné lince Lučany nad Nisou - Jablonec nad Nisou, kde dle zprávy motoristického rakousko-uherského časopisu Allgemeine Automobil-Zeitung absolvoval tehdy ve střídavém provozu zhruba 200 kilometrů denně... celý článek R.A.F. - osobní 24 HP - 1909Jejím vítězem a tím i držitelem putovní ceny se stal president klubu, Felix Ritter von Gutmannsthal, startující v kategorii I. s automobilem R.A.F. 24 HP, vyobrazeným na tomto snímku. Druhým nejlepším jezdcem byl Theodor Bohrer, startující v kategorii II. na voze Bohrer 6 HP. celý článek R.A.F. - osobní 30 HP - 1909RIGA 1 - sovětský moped 50 ccmVýrobce: Sarkana Zwaigzne, Riga, SSSR celý článek RÖHR 8 - typ RAVýrobce: Röhr Automobilwerke AG, Ober-Ramstadt/Hessen celý článek ROYAL-ENFIELD - fotogralerieStroj údajně z roku 1926-7 s motorem JAP 350 OHV, s nepůvodní nádrží a světlem. Foto od majitele Stanislava Edla z Hoštic. celý článek ROYAL-ENFIELD sidecaryměl obdélníkový trubkový rám s pevně uloženým sidecarovým kolem. Hliníková karoserie s "lodní přídí" a čtvercovými nástupními dvířky byla uložena vpředu na rovných listových čtvrtperech se zatočenými konci, vzadu na kočárových listových perech, stočených do tříčtvrteční kružnice. Na levém boku karoserie byl rámeček s celuloidovým sklíčkem pro daňovou etiketu. Sedačka ... celý článek |