![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) Svatební oznámení pro Libora Gýnu 2010 - Renovace motoru A.K.D. TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
30.6.2025 D - DKW typ KM 200 24.6.2025 N - NERACAR nebo NER-A-CAR Motocykly civilní - BMW R 63 - 1928 |
|
VICTORIA KR 1
Dvouválcový motocykl s podélně uloženým motorem BMW.
Výrobce: Victoria-Werke A.G., Nürnberg 2, Nopitschstra3e 70, Deutschland
Technické údaje:
Motor: Čtyřtaktní plochý dvouválec BMW - typ M 2 B 15 (500 ccm SV) Vrtání: Ø 69 mm Zdvih: 66 mm Obsah: 500 ccm Maximální výkon: 6,5 ks (4,8 kW) Mazání: oběžné, s náplní oleje v karteru Karburátor: vlastní konstrukce Zapalování: magnetové Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: dvourychlostní s ručním řazením Převod síly na zadní kolo: klínovým řemenem Rám: trubkový uzavřený, pod motorem zdvojený Přední vidlice: vlastní, Wanderer systém s krátkými tlačenými raménky Kola: 28“ drátová (40 drátů v kole) Pneumatiky: falcové, rozměru 28 x3" Brzda: špalíková, působící na klínovou řemenici zadního kola Vlastní váha (bez paliva): 115 kg Nejvyšší rychlost: 80 km/hod. |