JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
O
N
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


ČZ 250 Sport - typ 471.0


Technické údaje:

Motor: dvoutaktní
Počet válců: 2
Uspořádání: monoblok
Vrtání: Ø 52 mm
Zdvih: 58 mm
Objem válce: 246,35 ccm
Výkon (DIN): 16,5 ks při 5.250 ot./min.
Kompresní poměr: 9,3 : 1
Zapalování: bateriové
Předstih: pevně nastavený
Originální svíčky:
Dynamo: PAL 6V / 75W
Mazání: směsí oleje v benzínu
Karburátor: Jikov 2924 SBDb
Spojka: vícelamelová s korokovým obložením, v olejové lázni
Primární převod: řetězem v olejové lázni
Převodovka: v bloku s motorem
Počet rychlostí: 4
Řazení: nožní, na levé straně
Sekundární převod: zakrytým válečkovým řetězem
Rám: Jednoduchý, svařovaný z trubek, pod motorem rozdvojený
Pérování vpředu: teleskopická vidlice se spirálovými péry a olejovými tlumiči
Zdvih předního pérování: 130 mm
Pérování vzadu: kyvná vidlice, odpružená na každé straně teleskopickým tlumičem
Zdvih zadního pérování: 100 mm
Přední brzda: čelisťová bubnová, dvouklíčová, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek
Zadní brzda: čelisťová bubnová, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně
Průměr brzdových bubnů: Ø 160 mm
Šířka obložení: 35 mm
Kola: ráfková s drátovým výpletem
Ráfky: 1,85 B x 18"

Číselné údaje:

Délka: mm
Šířka: mm
Výška: mm

Světlost: mm
Výška sedla: mm

Váha: 142 kg
Objem nádrže:
250 Sport - Homology marking Snímek z továrního archivu, ukazující umístění homologačního čísla.
Snímek z továrního archivu, kde je po odejmutí nádrže a bočního víka motoru vidět dynamo a elektrická instalace zapalování.
Sport 250 pohled zezadu Snímek z továrního archivu, na kterém je pohled zezadu na inovovaný model s přístrojovým panelem a tachometrem velkého průměru.