|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: BMW - motocykl typ R 12 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP Svatební oznámení pro Libora Gýnu JAWA 500 OHC model 15 - 1953
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
MOSKVIČ 410 - terénní verze 4 x 4
Výrobce:
MZMA Moskva (Moskevský závod malolitrážních automobilů) V roce 1957 vznikl Moskvič 410 s pohonem všech čtyř kol, jako terénní varianta standardního Moskviče 402. Byl to vůz, u kterého byla jen s minimálními změnami použita čtyřdvéřová karoserie modelu 402, ale byla posazena značně výš nad zemí. Vůz dostal hnanou přední nápravu, zavěšenou na podélných listových perech. Motor byl spodový čtyřválec o obsahu 1.220 ccm (ventilový rozvod SV) o výkonu 26 kW, spojený do jednoho celku s třístupňovou převodovkou. Ta ale byla doplněna přídavnou redukční převodovkou, z níž zároveň vycházel hřídel pohonu přední nápravy. Vůz byl navíc vybaven i uzávěrkami diferenciálů obou náprav.
Terénní verze vozu Moskvič 410 s pohonem obou náprav 4 x 4.
Fotografie byla pořízena 24. června 2005 Petrem Hošťálkem na kraji města Sibirskoje Usolje ve východním Rusku.
Technické údaje:
Motor: řadový vodou chlazený čtyřválec Vrtání: Zdvih: Obsah: 1.220 ccm Výkon: 26 kW Ventilový rozvod: SV Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Ložiska klikového hřídele: 3, kluzná Mazání: tlakové, oběžné, s olejem ve vaně karteru Zapalování: dynamobateriové s cívkou a rozdělovačem Převodovka: třístupňová se zpátečkou Převodovka redukční: dvoustupňová, s vývodem pro pohon přední nápravy Karoserie: celokovová pontonová se čtyřmi dveřmi (sedan) Délka vozu: 4.055 mm Šířka: 1.540 mm Výška: 1.710 mm Pohotovostní váha: 1.180 kg Maximální rychlost: 85 km / hod. |