![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
| exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
|
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 ČZ 150 c - 1951 JAWA 350 ccm typ 361 2010 - Renovace motoru A.K.D. DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
16.11.2025 Tiskové zprávy - 1. jízda historických užitkových vozidel - Písek 1987 14.11.2025 S - STEYR - nákladní typy 150 a 250 S - STEYR 55 |
|
MATFORD V-8
Luxusní francouzský vůz, stavěný podle vzoru Ford V8.
vidlicový osmiválec SV v jediném bloku, úhel válců 90° Vrtání: Ø 66 mm Zdvih: 81,2 mm Obsah: 2.200 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6 Výkon na brzdě: 65 koní Písty: ze speciální lehké slitiny Karburátor: jeden, spádový dvojitý Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou Chlazení: vodní, nucené s thermostatem, podporované pumpou Objem chadící vody: 9 litrů Mazání: tlakové, oběžné s náplní ve vaně motoru Olejové čerpadlo: zubové Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, 2. a 3. rychlost synchronizovány vidlicový osmiválec SV v jediném bloku, úhel válců 90° Vrtání: Ø 77,7 mm Zdvih: 95,2 mm Obsah: 3.611 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6 Výkon na brzdě: 90 koní při 3.800 ot./min. Písty: ze speciální lehké slitiny Karburátor: jeden, spádový dvojitý Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou Chlazení: vodní, nucené s thermostatem, podporované pumpou Objem chadící vody: 9 litrů Mazání: tlakové, oběžné s náplní ve vaně motoru Olejové čerpadlo: zubové Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, 2. a 3. rychlost synchronizovány
Zpracováno s použitím archivních materiálů Jihočeského motocyklového musea a materiálů zapůjčených ze soukromé sbírky Emila Nachlingera.
|