![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
26.7.2024 B - BMW - motocykl typ R 75 s poháněným sidecarem 25.7.2024 Ostatní - Svaz závodníků RČS - odznak klopový Ostatní - Škoda Popular OHV 1939 - Chladičová figura |
|
AERO 30 - dvousedadlový roadster
Galerie fotografií.
Pod volantem je vidět cylindrický zámek řízení, vpravo od volantu páčkový přepínač ukazatelů směru a pod ním kulatý otočný vypínač osvětlení tachometru. V prohlubni nad středem palubní desky bylo kulaté chromované zpětné zrcátko, upevněné na krátkém sloupku s kulovým zakončením, takže bylo snadno rukou nastavitelné. Volant byl tříramenný, lisovaný z černé hmoty, uprostřed měl tlačítko houkačky. Jejich Aerovka byla vybavena velkými chromovanými reflektory Bosch o průměru 200 mm, které nebyly standardní výstrojí a měla balonové pneumatiky rozměru 130 x 40. |