![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1961 STADION S 22 - 1962 (exportní) ZETOR 15 - traktor JAWA 500 OHC model 15 - 1953 DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
19.3.2025 A - ADLER 2,5 litru typ 10 (1937 - 1940) 10.3.2025 E - ESO - motokros MC Motocykly civilní - DOUGLAS 2¾ HP - 1914 |
|
AERO 30 - dvousedadlový roadster
Galerie fotografií.
Pod volantem je vidět cylindrický zámek řízení, vpravo od volantu páčkový přepínač ukazatelů směru a pod ním kulatý otočný vypínač osvětlení tachometru. V prohlubni nad středem palubní desky bylo kulaté chromované zpětné zrcátko, upevněné na krátkém sloupku s kulovým zakončením, takže bylo snadno rukou nastavitelné. Volant byl tříramenný, lisovaný z černé hmoty, uprostřed měl tlačítko houkačky. Jejich Aerovka byla vybavena velkými chromovanými reflektory Bosch o průměru 200 mm, které nebyly standardní výstrojí a měla balonové pneumatiky rozměru 130 x 40. |