![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 ccm "De Luxe" OHV model F - 1929 JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 STADION S 11 - 1961 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
AERO - přívěsný vůz za osobní automobilyAero, továrna letadel Praha - Vysočany Přívěsný vůz Aero - tovární kresba provedení s pevným víkem.
Technické údaje:
Rozchod: 1.200 mm Délka: 1.950 mm Šířka: 1.420 mm Výška: 850 mm Výška s plechovým víkem: 1.050 mm Kola: 16" disková (Aero) uchycená na pět šroubů Pneu: 5,25 - 16" Váha vleku: 135 kg Nosnost: 400 kg Rozměry ložné plochy: Délka: 1.270 mm Šířka: 920 mm Výška: 480 mm (s plechovým víkem 680 mm) Objem ložné plochy: 1,16 m3
Standardní vybavení:
1. číslová tabulka 2. osvětelní číslové tabulky 3. brzdové světlo (Stop lampa) 4. odrazka 5. kabel 3,53 m s pětipólovou zástrčkou 6. kompletní závěsné zařízení včetně montáže k vozu Aero 30 nebo Aero 50 7. dvě červená koncová světla Zvláštní výbava: Vyložení ložné plochy železným plechem (za příplatek 400,- Kč) Tento vlek ještě neměl sklápěcí čela a továrna jej dala k vyzkoušení svému českobudějovickému zástupci, panu Pártlovi. Uprostřed byla nad číslovou tabulkou oválná sdružená svítilna která měla vespod průřez pro osvětlení tabulky. Dolní okénko bylo koncové světlo, horní, větší okénko, bylo světlo brzdové. Na blatnících byla tmavočervená skleněná obrysová světla. Na pravé straně byla pod obrysovým světlem ještě odrazka (jezdilo se vlevo). Přední náhon Aero s přívěsným vozíkem. Vyrábí p. A. Chlebus, maj. Aero-service v Mor. Ostravě. |