|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) AERO - sidecary PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 ERA - sidecary
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
BRENNABOR - typ C
Malý osobní automobil s litrovým čtyřválcovým motorem, vyráběný v letech 1931 - 1932.
Výrobce: Brennabor Werke Gebr. Reichstein, Brandenburg/Havel, Deutschland
Technické údaje:
Motor: řadový čtyřválec SV Vrtání: Ø 62 mm Zdvih: 83 mm Obsah: 995 ccm Kompresní stupeň: 1 : 5,2 Výkon: 20 ks při 2.800 ot./min. Písty: z lehké slitiny Blok válců: ze šedé litiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 2, kluzná Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Karburátor: vertikální Solex FV 26 Doprava paliva: samospádem Chlazení: termosyfonové Obsah chladiče: Mazání: rozstřikovací Olejová náplň: 4 litry Zapalování: bateriové s rozdělovačem Baterie: 6 V / 45 Ah Dynamo: 6 V / 60 W Spojka: jednolamelová suchá Převodovka: 3-rychlostní, bez synchronizace Řazení: přímé, uprostřed vozu Převody: 1.stupeň - 1 : 3,55 2.stupeň - 1 : 1,825 3.stupeň - 1 : 1,0 Hnací náprava: zadní - pevná Převod zadní nápravy: 1 : 5,375 Rám: z lisovaných U- profilů Přední náprava: pevná, odpérovaná příčným listovým pérem Zadní náprava: pevná, odpérovaná podélnými listovými poloeliptickými péry Řízení: šnekem a segmentem, volant vlevo Nožní brzda: mechanická, prostřednictvím táhel na všechna kola Ruční brzda: mechanická na zadní kola Mazání podvozku: Kola: 18", plné ocelové disky, upevněné čtyřmi šrouby s malou roztečí Pneumatiky: 4,00 - 18" nebo 4,50 - 18 Rozvor: 2 300 mm Rozchod vpředu: 1 250 mm Rozchod vzadu: 1 250 mm Délka vozu: 3 300 mm Šířka: 1 480 mm Výška: 1 675 mm Nejmenší průměr otáčení: 10 m Vlastní váha zavřeného vozu: 700 kg Váha dvousedadlového roadsteru: 600 kg Nejvyšší rychlost: 75 km / hod. Spotřeba na 100 km: 8 l Objem nádrže: 23 litrů (v motorovém prostoru) Cena dvoudveřové limousiny: 2.485,. RM (Říšských marek) Cena dvoudveřového kabrioletu: 2.685,- RM Cena dvousedadlového roadsteru: 1.985,- RM Cena roadsteru 2+2: 2.250,- RM |