|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: AERO - sidecary PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
18.4.2024 Motocykly vojenské - HARLEY-DAVIDSON 42 WLA - 1943 16.4.2024 Renovace - 2020 - Renovace motocyklu BMW R17 15.4.2024 Motocykly civilní - HARLEY-DAVIDSON 350 SV - typ B 1926 |
|
Postranní vozík - sidecar - konstrukce J. F. Kocha, určený výhradně ke skútrům Čezeta 501 a Čezeta 502.
J. F. Koch osobně za řidítky svých dvou konstrukcí: skútru Čezeta a prototypového postranního vozíku k němu - sidecaru Druzeta.
Na pohled to byla kombinace zajímavá a přinejmenším originální, hodná svého konstruktéra. V praxi ale ne příliš zdařilá, především proto, že "podmotorovaná". Skútr Čezeta se svou váhou a pouhými 175 ccm, nebyl žádná raketa ani sólo. S postranním vozíkem, a zatížením třemi osobami, pak opravdu téměř nejel... |