|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION závodní silniční - 1960 ZETOR 25 - traktor DŘEVOPLYN - náhradní paliva OGAR 350 (Jawa) - 1948 JAWA 500 OHC model 02 - 1957
Poslední aktualizace:
8.11.2024 S - STADION S 2 5.11.2024 Motocykly civilní - EXPRESS Cucciolo - 1939/1952 4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
ČZ 125 Export - typ 453/0Kývačka ČZ 125 typ 453/0 (jednovýfuk) v provedení pro export, prodávaný jako "Jawa-ČZ 125". Výrobce na anglicky psaném štítku: ČZ, Made in Czechoslovakia Jeden z údajně několika z exportu vrácených kusů, originální nedotčený stav (první majitel).
Technické údaje ČZ 125 typ 453.03. (značené jako „Jawa-ČZ 125“)
Typový štítek: 453/0 v angličtině, bez vyražení roku výroby Motor: jednoválcový dvoutaktní, v bloku s převodovkou Píst: z lehké slitiny Vrtání: ø 52 mm (ø 58 mm) Zdvih: 58 mm (65 mm) Obsah: 123,2 ccm (171,7 ccm) Kompresní poměr: 1 : 7,0 (1 : 7) Výkon: 5,6 ks při 4.500 ot./min. (8 ks při 4.500 ot./min.) Mazání: směsí 1 : 25 Ojniční ložisko: válečkové Karburátor: Jikov 2920 Tř (Jikov 2924 Tř) Elektrická výzbroj: bateriové zapalování PAL 6V/45W Baterie: 6V/7 Ah Svíčka: PAL 14/175 Reflektor: ø 150 mm s vestavěným tachometrem ø 80 mm Primární převod: řetězem (50 článků) v olejové lázni Spojka: lamelová s ferodovým obložením, v olejové lázni Převodovka: čtyřstupňová, v bloku s motorem Celkové převody: 1.rychlost – 19,3 : 1 (1.rychlost – 16,8 : 1) 2.rychlost – 11,2 : 1 (2.rychlost – 9,62 : 1) 3.rychlost – 8,15 : 1 (3.rychlost – 7,0 : 1) 4.rychlost – 6,4 : 1 (4.rychlost – 5,59 : 1) Řazení: nožní pákou na levé straně motoru Přenos síly na zadní kolo: řetězem ½“ x 5/16“ (114 článků) Kryt řetězu: dvoudílný plechový, uzavřený Rám: jednoduchý z obdélníkového profilu, svařovaný, dole uzavřený Přední vidlice: teleskopická s hydraulickým tlumením Zadní pérování: kyvná vidlice, podepřená hydraulicky tlumenými pružícími jednotkami Sedlo: koženkové (resp. kožené) dvojsedlo s pěnovou výplní a přidržovacím páskem Kola: 16” drátová Pneumatika vpředu: 3,00 – 16“ Pneumatika vzadu: 3,25 – 16“ Brzdy: čelisťové, celonábojové, ø 140 mm (šířka obložení 35 mm) Parametry: Rozvor: 1 310 mm Délka: 1 960 mm Šířka: 680 mm Výška: 1 000 mm Výška sedla: 730 mm Světlost: mm Pohotovostní váha: 122 kg (125 kg) Užitečné zatížení: 150 kg Objem nádrže: 13 litrů Spotřeba: 3,1litru / 100 km (3,0 litry / 100 km) obojí při rychlosti 60 km/hod. Max. rychlost v sedě: 75 km/hod. (90 km/hod.) |