|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 DŘEVOPLYN - náhradní paliva TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
8.10.2024 R - RENAULT 4CV Auta - RENAULT 4CV - 1955 7.10.2024 B - BRUTAROVÁ Jaroslava |
|
BÜSSING-NAG silniční tahač typ ES
Technické údaje
Rozvor: 3 000 mm Rozcho vpředu: 1 900 mm Rozchor vzadu: 1 790 mm Světlost (uprostřed zadní nápravy): 250 mm Poloměr otáčení: 6 000 mm Největší délka: 4 950 mm Největší šířka: 2 350 mm Největší výška: 2 500 mm Zatížení přední nápravy: 1 800 kg Zatížení zadní nápravy: 4 000 kg Celková váha: 5 800 kg Rychlost: 1.stupeň: 8,2 km/hod. 2.stupeň: 14 km/hod. 3.stupeň: 24,5 km/hod. 4.stupeň: 40 km/hod. Tažná síla: 1.stupeň: 2 450 kg 2.stupeň: 1 440 kg 3.stupeň: 830 kg 4.stupeň: 575 kg Stoupavost na 1.stupeň se zatížením 26 t: 9,4 %
Zpracováno s použitím archivních materiálů Jihočeského motocyklového musea a materiálů zapůjčených ze soukromé sbírky Emila Nachlingera.
|