![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP ZETOR 15 - traktor ERA - sidecary TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
PUCH S 4 WH - 1941
Rakouský motocykl, vyráběný pro německý Wehrmacht.
Motor: dvoupístový jednoválcový dvoutakt s rozvidlenou ojnicí
Vrtání obou pístů: Ø 45 mm Zdvih obou pístů: 78 mm Obsah: 248 ccm Výkon / otáčky: 10,5 ks při 4.100 ot./min. Karburátor: šoupátkový, vlastní výroby Puch Vzduchový filtr: odstředivý, systém Zyclon, s olejovou náplní Mazání: oddělené, čerpadlem ze zvláštní nádržky pod sedlem Dávkování oleje: progresivní, řízené bowdenem od plynové rukojeti Zapalování: šestivoltové, bateriové, s přerušovačem a cívkou Elektrická výzbroj: baterie 6 V / 8 Ah, dynamo Norris 6V / 45 W na př. konci klikového hřídele Osvětlení: reflektor Hella Ø 160 mm, žárovka Bilux 6V - 25/25W, konc. lampa Hella 6V - 5W Objem benzínové nádrže: 12 litrů Objem olejové nádrže: 2 1/4 litru Převodovka: čtyřrychlostní, s kombinovaným nožním i ručním řazením Sekundární převod: řetězem Spojka: vícelamelová, v náboji zadního kola Parametry: Délka: Šířka: Výška: Váha: Spotřeba: l / 100 km Max. rychlost:
V říjnu 2020 byl tento motocykl vyřazen z exposice Jihočeského motocyklového musea.
|